Ημερομηνία Δευτ Ιουν 25, 2018 14:01

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 33 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: "Eπισκευή Power Valve ΚΤΜ EXC 300"
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 07, 2010 21:57 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Ιαν 14, 2010 15:02
Δημοσ.: 124
Τοποθεσια: Attika
Moto: ΚΤΜ Ι ΕΞ ΣΙ 2,5 ΕΦ
Φιλαράκι αγόρασε EXC 300 '09 και παρ ότι είναι σε άριστη κατάσταση το μηχανάκι σερνότανε απίστευτα...

Βλέποντας τον κολητό μου φανερά απογοητευμένο αποφάσισα να λερωθώ...

Μετά τις μεσαίες στροφές αρνιόταν να ανεβάσει στροφές και έδινε την αίσθηση λάθους αβάνς...

Πρώτο βήμα: Aλλαγή σε λάδια - φίλτρα - μπουζι --> Μηδέν στο πηλίκο...
Δεύτερο βήμα: Καθαρισμός καρμπυρατέρ και έλεγχος αρχικών ρυθμίσεων --> Μηδέν στο πηλίκο...

Οπότε τι έμεινε?? Power valve...

Εντομεταξύ μια συζήτηση με τον xantiasupermoto (thanks :handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup: ) επιβεβαίωσε τις αρχικές υποψίες !! Μου είπε απο προσωπική του εμπειρία οτι φεύγει ένας πύρος απο το Power Valve με αποτέλεσμα να μην ανοίγει καθόλου!! Μάλιστα πρότεινε να το κολήσουμε για να μη ξανασυμβεί!!!!


Σήμερα λοιπόν άνοιξα το δεξί πλαινό καπάκι του κυλίνδρου και διαπίστωσα οτι ο πείρος έχει βγεί και για καλή του τύχη έχει σκαλώσει στο ελατήριο!!!!

_________________
KTM Rules!!!!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα σε EXC 300 '09
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 07, 2010 21:59 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Ιαν 14, 2010 15:02
Δημοσ.: 124
Τοποθεσια: Attika
Moto: ΚΤΜ Ι ΕΞ ΣΙ 2,5 ΕΦ
Εδώ φαίνεται το πυράκι απο την πίσω πλευρά φρεσκοκολλημένο....

Να συμπληρώσω οτι το μαμίσιο είναι μάλλον πρεσαριστό και δεν φαίνεται να αρκεί.... Οπότε και ενα ίδιο καινούριο ανταλλακτικό θα καταλήξει πάλι στα ίδια, εκτός και αν η ΚΤΜ έχει κάνει κάτι για αυτό!!

Επειδή δεν είμαι μηχανικός παρακαλείτε όποιος διαπιστώσεο οτι κάτι δεν λέω καλά, να διορθώσει!!


Συνημμένα:
07122010106.JPG
07122010106.JPG [ 23.08 KiB | 9022 προβολές ]

_________________
KTM Rules!!!!!


Τελευταία επεξεργασία απο vaggeezz την Τρί Δεκ 07, 2010 22:03, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα σε EXC 300 '09
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 07, 2010 22:00 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Ιαν 14, 2010 15:02
Δημοσ.: 124
Τοποθεσια: Attika
Moto: ΚΤΜ Ι ΕΞ ΣΙ 2,5 ΕΦ
Μετά απο προσεκτική επέμβαση με τροχο...


Συνημμένα:
07122010107.JPG
07122010107.JPG [ 21.4 KiB | 9020 προβολές ]

_________________
KTM Rules!!!!!
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα σε EXC 300 '09
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 07, 2010 22:05 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Ιαν 14, 2010 15:02
Δημοσ.: 124
Τοποθεσια: Attika
Moto: ΚΤΜ Ι ΕΞ ΣΙ 2,5 ΕΦ
Σε αυτή την φωτογραφία φαίνεται το δεξί μέρος του κυλίνδρου έτοιμο να δεχθεί τον μηχανισμό που ανοίγει την βαλβίδα...


Συνημμένα:
07122010109.JPG
07122010109.JPG [ 23.86 KiB | 9013 προβολές ]

_________________
KTM Rules!!!!!
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα σε EXC 300 '09
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 07, 2010 22:20 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Ιαν 14, 2010 15:02
Δημοσ.: 124
Τοποθεσια: Attika
Moto: ΚΤΜ Ι ΕΞ ΣΙ 2,5 ΕΦ
Ο μηχανισμός αποτελείται απο δύο κομμάτια. Αυτό είναι το κομμάτι που με ένα Ball Link παίρνει την κίνηση απο την ντίζα της προηγούμενης φώτο, η οποία ανεβοκατεβαίνει...

Στο βάθος ο περιχαρής πλέον ιδιοκτήτης!!!


Συνημμένα:
07122010112.JPG
07122010112.JPG [ 20.07 KiB | 8999 προβολές ]

_________________
KTM Rules!!!!!


Τελευταία επεξεργασία απο vaggeezz την Τρί Δεκ 07, 2010 22:37, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα σε EXC 300 '09
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 07, 2010 22:25 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Ιαν 14, 2010 15:02
Δημοσ.: 124
Τοποθεσια: Attika
Moto: ΚΤΜ Ι ΕΞ ΣΙ 2,5 ΕΦ
Στις δύο φώτο βλέπουμε τα υπόλοιπα εξαρτήματα μαζί με το ελατήριο του ίδιου κομματιού.
Το ελατήριο ποιάνει στον εν λόγω πύρο του πρώτου κομματιού ώστε αν τερματίσει το Power Valve αλλά η ντίζα συνεχίζει να δίνει κίνηση, να ανοίξει το ελατήριο και να μην σπάσει κάτι άλλο...


Συνημμένα:
07122010114.JPG
07122010114.JPG [ 25.69 KiB | 8988 προβολές ]
07122010113.JPG
07122010113.JPG [ 23.42 KiB | 8984 προβολές ]

_________________
KTM Rules!!!!!
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα σε EXC 300 '09
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 07, 2010 22:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Νοέμ 13, 2008 12:11
Δημοσ.: 1036
Moto: KTM 250 EXC serras
Nice job :clap:

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα σε EXC 300 '09
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 07, 2010 22:28 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Ιαν 14, 2010 15:02
Δημοσ.: 124
Τοποθεσια: Attika
Moto: ΚΤΜ Ι ΕΞ ΣΙ 2,5 ΕΦ
Εδώ είναι όλα τοποθετημένα στην θέση τους και βλέπου με τον πύρο να πιάνει στο ελατήριο.
Προσέχουμε το Valve να είναι κλειστο δηλ. ο μοχλισμός στο αριστερό σημείο (με το γραναζάκι) τέρμα κάτω...

Δεν ξεχνάμε κόλλα σπειρώματος.....


Συνημμένα:
07122010117.JPG
07122010117.JPG [ 23.34 KiB | 8975 προβολές ]

_________________
KTM Rules!!!!!
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα σε EXC 300 '09
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 07, 2010 22:34 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Ιαν 14, 2010 15:02
Δημοσ.: 124
Τοποθεσια: Attika
Moto: ΚΤΜ Ι ΕΞ ΣΙ 2,5 ΕΦ
Ήρθε η ώρα τοποθέτησης του Ball Link. Ρυθμίζουμε το μήκος του έτσι ώστε να είναι τελείως κάτω και να μπαίνει χωρίς να μετακινεί τον μοχλισμό.

Ασφαλίζουμε με το κόντρα παξιμάδι και δεν ξεχνάμε την ασφάλεια που φαίνεται στην φώτο!!!

Μετα απο αυτά το μηχανάκι έπαθε κρίση.....
Βέβαια βάλαμε και το κόκκινο ελατήριο ώστε η εξαγωγή να ανοίγει πλήρως γρηγορότερα...

Μια απλή και ανέξοδη επισκευή που έκανε τον φίλο μου να χοροπηδάει σαν παιδάκι και εμένα να σκέφτομαι σοβαρά να αλλάξω μηχανάκι!!! :lol: :lol: :lol: :lol:


Συνημμένα:
07122010120.JPG
07122010120.JPG [ 23.93 KiB | 8968 προβολές ]

_________________
KTM Rules!!!!!
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα σε EXC 300 '09
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 07, 2010 22:35 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Ιαν 14, 2010 15:02
Δημοσ.: 124
Τοποθεσια: Attika
Moto: ΚΤΜ Ι ΕΞ ΣΙ 2,5 ΕΦ
petrogazz έγραψε:
Nice job :clap:



Ευχαριστώ !!! Να σαι καλά!! :handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup:

_________________
KTM Rules!!!!!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα σε EXC 300 '09
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 07, 2010 23:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Ιαν 26, 2009 20:27
Δημοσ.: 3901
Τοποθεσια: Αγρινιο
Moto: EXC 250
μπραβο ρε παιδια αυτες ειναι δουλειες :bow-blue: :bow-blue: :bow-blue:

οχι τρεχω στο μαστορα και του τα πριζω για το αν το ταδε λαδι ειναι ετσι η αλλιως(λεμε τωρα)



το καλυτερο γυαλισμα το κανει παντως ο τροχος με τα φυλαρακια, δεν αναβει το μεταλο και του διναι μια οψη τελεια.

αυτο που παντα με ανησυχουσε ηταν να μην μου πεσει το ελατηριο μεσα στον κινητηρα γι αυτο ενα πανακι παντα εβρισκε χωρο.
και παλι μπραβο :greetings-waveyellow:

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα σε EXC 300 '09
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 08, 2010 00:35 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 18233
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
ευχαριστούμε για το θρεντάκι το κάνω στίκι και σε παρακαλώ δώσε ένα τίτλο που θες να του βάλω.

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα σε EXC 300 '09
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 08, 2010 08:36 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Νοέμ 13, 2008 13:45
Δημοσ.: 4120
Τοποθεσια: ΣΥΡΟΣ
Moto: DL 650 V-strom
Αχ..........αν δεν είχε έρθει και μια ψυχή με εμπειρία στα 300άρια.......... :whistle: :whistle:
Το κάνατε βόλτα?
Πές του να προσέχει πλέον.............. :lol: :lol:
Άει σιχτίρ, φωτορομάντζο το έκανες............. :naaaa:
:greetings-waveyellow: :greetings-waveyellow: :greetings-waveyellow:

_________________
Ο Παλούκι-Λουκ....


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα σε EXC 300 '09
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 08, 2010 08:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 18:59
Δημοσ.: 4702
Moto: 2017 RR 300
vaggeezz έγραψε:
Ήρθε η ώρα τοποθέτησης του Ball Link. Ρυθμίζουμε το μήκος του έτσι ώστε να είναι τελείως κάτω και να μπαίνει χωρίς να μετακινεί τον μοχλισμό.

Ασφαλίζουμε με το κόντρα παξιμάδι και δεν ξεχνάμε την ασφάλεια που φαίνεται στην φώτο!!!

Μετα απο αυτά το μηχανάκι έπαθε κρίση.....
Βέβαια βάλαμε και το κόκκινο ελατήριο ώστε η εξαγωγή να ανοίγει πλήρως γρηγορότερα...

Μια απλή και ανέξοδη επισκευή που έκανε τον φίλο μου να χοροπηδάει σαν παιδάκι και εμένα να σκέφτομαι σοβαρά να αλλάξω μηχανάκι!!! :lol: :lol: :lol: :lol:


Ψιλογνωστό συμπτωματάκι αλλά δεν εμφανίζεται σε όλα τα μηχανάκια και μάλλον πιο συχνά στα 08 και πίσω. Στα δικά μου 07 και 09 δεν συνέβη ποτέ.

Πολύ ωραία και απλή περιγραφή της 'επέμβασης', αλλά έχω 2 tips:

1: όταν βάζεις την ασφάλεια της ντίζας (ball link) καλό είναι να κλείνεις την τρύπα προς τα κάτω με λίγο χαρτί (συνήθως την 1η, 2η φορά δεν θα πετύχεις την τρύπα και θα σου πέσει και φυσικά θα πάει προς την τρύπα και ακόμα φυσικότερα μετά θα παίζεις τον μικρό ψαρά)

2: κόκκινο ελατήριο = πιο έντονη κλωτσιά και μ'άλλον ακατάλληλο για εντούρο (αλλά έχει σίγουρα πιο πολύ πλάκα). Υπάρχει και Ταλασσί (το οποίο ΔΕΝ το δίνει στα κανονικά ανταλλακτικά) και το οποίο είναι ενδιάμεσο του στάνταρ και του κόκκινου. Προέρχεται από -πολύ- παλιότερης χρονολογίας μοντέλα και ναι δεν θυμάμαι αριθμό ανταλλακτικού (μπορεί ομως να τον έχω αναφέρει σε παλαιότερα ποστ μου....).
Μπορεί να τον θυμάται ο EMC (μπορεί όμως και να σε βρίσει - εμένα το είχε κάνει με τον τρόπο του αλλά δεν του έδωσα σημασία.... :-D )
Επίσης υπάρχουν και διαφορετικού k (δλδ. σκληρότητας) μεγάλα ελατήρια power valve τα οποία δεν καθορίζουν τον ρυθμό ανοίγματος όπως τα μικρά αλλά τις στροφές έναρξης ανοίγματος.
Για τα παραπάνω υπάρχει λεπτομερές θρεντ στο ktmtalk.

Εναλλακτικά μπορείς να παίξεις (ο φίλος δλδ.) με την βίδα με το τετράγωνο καρέ αλλά πριν το κάνει καλό είναι να μαρκάρει την στάνταρ ρύθμιση γιατί το πιο πιθανό είναι να θέλει να 'γυρίσει' σε αυτή....

_________________
_________________________________
Εικόνα

Εικόνα

_________________________________


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα σε EXC 300 '09
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 08, 2010 09:00 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Ιαν 14, 2010 15:02
Δημοσ.: 124
Τοποθεσια: Attika
Moto: ΚΤΜ Ι ΕΞ ΣΙ 2,5 ΕΦ
iatrodikastis έγραψε:
ευχαριστούμε για το θρεντάκι το κάνω στίκι και σε παρακαλώ δώσε ένα τίτλο που θες να του βάλω.


Καλημέρα!! Σωστά, ίσως "Eπισκευή Power Valve ΚΤΜ EXC 300" να είναι καλύτερα.


sLabrou kai katsanick έχετε απόλυτο δίκιο στα λεγόμενα σας.... :handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup:

Αν και το μηχανάκι έγινε πραγματικά απόλαυση με το κόκκινο μάλλον πρέπει να βγει σνιφ...
Μένει να το δούμε σε πιστάκι (σήμερα) και βουνο (ΣΚ) και αν είναι μη οδηγήσιμο πάμε για το Ταλασσί....

_________________
KTM Rules!!!!!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 33 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr