Ημερομηνία Παρ Ιούλ 20, 2018 12:42

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 17 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Keihin PJ carb idle fix.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 24, 2017 00:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2908
Ανοίγω αυτό το θέμα για όσους έχουν θέμα ρελαντί με το συγκεκριμένο καρμπυρατέρ (PJ 36-38mm), αν και το φορούσαν λίγα μοτό όπως π.χ. CR125-250 του '90, Yamaha YZ, μερικά KTM και άλλα, το συνήθες πρόβλημα που παρουσιάζει είναι η αδυναμία να κρατάει ρελαντί. Αρκετοί χρήστες και απο το εξωτερικό έχουν αυτό το πρόβλημα και αυτό οφείλεται στο σύστημα αέρος για το idle jet το οποίο δουλεύει παράλληλα με το συνδιαστικό idle/choke κύκλωμα το οποίο το επηρεάζει. Για όσους δεν γνωρίζουν σε αυτό το καρμπυρατέρ το ρελαντί ρυθμίζεται απο τον διακόπτη του τσόκ τον οποίο γυρνόντας τον σηκώνει ή κατεβάζει το βαρελάκι του τσόκ και αφήνει να περνάει μια ποσότητα αέρα για το ρελαντί. Όμως επειδή μέρος του αέρα περνάει απο την οπή του τσοκ αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μην υπάρχει αρκετή υποπίεση στο idle jet με αποτέλεσμα να μην είναι σταθερό το μείγμα στο ρελαντί και αδυνατεί να δουλέψει. Τα 500 που χρησιμοποιούν αυτό το καρμπυρατέρ ναι μεν δεν έχουν πρόβλημα λόγο μεγάλης υποπίεσης που δημιουργούν όμως το "design flaw" του συγκεκριμένου καρμπυρατέρ παραμένει και είναι εμφανές στα μικρότερα κυβικά. Ο λόγος που σχεδιάστηκε έτσι, για το χαμηλό του βάρος που η χρήση του προοριζόταν αποκλειστικά για αγώνες ΜΧ κλπ (τέρμα γκάζια δηλαδή...). Επίσης ενα άλλο πρόβλημα είναι οτι η βίδα του αέρα για τον ίδιο λόγο δεν έχει μεγάλη ανταπόκριση ρυθμίζοντας την για να κάνω πιο πλούσιο/φτωχό το μείγμα στα χαμηλά παρα μόνο με μεγάλες (π.χ.1-2,5 στροφές) όμως αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να χρειαστεί να βάλω μεγάλο ζιγκλέρ (58) λόγο φτωχού μείγματος όταν άφηνα το γκάζι όμως και πάλι με τα ίδια αποτελέσματα να μην κρατάει ρελαντί.

Για όσους δεν το γνωρίζουν σε πιο αναφαίρομαι είναι αυτό εδώ,

Εικόνα

Η λύση, όπως τα πιο "καινούρια" καρμπυρατέρ PWM/PWK o choke/idle διακόπτης/ρυθμιστής αντικαταστάθηκε με απλό τσόκ και το κύκλωμα απομονώνεται από το idle jet air circuit και πλέον το ρελαντί ρυθμίζεται με την εξωτερική βίδα η οποία, όπως σε όλα τα καρμπυρατέρ (σχεδόν όλα...), σηκώνει το slide και δημιουργεί μικρό κενό μεταξύ σώματος/slide για να περνάει όσος αέρας χρειάζεται για να κρατάει ρελαντί. Επίσης το μείγμα ρυθμίζεται αποκλειστικά από το idle air circuit χωρίς να επηρεάζεται απο το choke. Για αυτό και αρκετοί που έχουν αυτό το καρμπυρατέρ έχουν παρατηρήσει οτι το idle jet είναι πολύ μεγάλο (55-60), επειδή δεν δημιουργείται αρκετή υποπίεση λόγο bypass του αέρα από το choke χρησιμοποιόντας μεγαλύτερο ζιγκλέρ περνάει μεγαλύτερη ποσότητα καυσίμου για να δημιουργηθεί το κατάληλο μείγμα για το ρελαντί. Στα υπόλοιπα καρμπυρατέρ (PWK/PWM/FCR) το κύκλωμα choke απομονώνεται και λόγο μεγαλύτερης υποπίεσης που δημιουργείται στο μικρό ζιγκλέρ περνάει και μεγαλύτερη ποσότητα καυσίμου για αυτό και χρησιμοποιούν μικρότερο ζιγκλέρ (35-45).

Αρκετά με την θεωρία ας πάμε στην πράξη, έχοντας απηυδήσει πλέον με το συγκεκριμένο καρμπυρατέρ στο δικό μου και μη έχοντας χρήματα για ενα PWK σκεφτόμουν πώς θα μπορούσα να ρυθμίζω το ρελαντί απομονώνοντας το choke knob ώστε να κρατάει ρελαντί. Στο σώμα δεν υπάρχει η δυνατότητα να γίνει καποια τρύπα για να περαστεί βίδα, το έψαξα απο εδώ το πεψαξα απο εκεί, το slide δεν είχε και καποια οπή για να πατάει η βίδα σε περίπτωση που μπορούσε να γίνει εξωτερικά κάτι. Άρα η λύση είναι μονόδρομος στο να περαστεί μια βίδα στο slide εσωτερικά με την οποία θα χρειαστεί να ρυθμίσω αρκετές φορές για να έρθει σε μια κατάσταση που θα κρατάει ρελαντί με τον διακόπτη του τσόκ σχεδόν βιδωμένο/τέρμα κλειστό, δηλαδή να περνάει ο αέρας αποκλειστικά πλέον από το idle air κύκλωμα για να έχω πλήρη έλεγχο του μείγματος στα χαμηλά (θα λειτουργεί πλέον η βίδα του αέρα) και του ρελαντί. Δεν το έχω ξανακάνει αυτό και είναι σε πειραματικό στάδιο, μόλις τελειώσω με τις δοκιμές θα σας ενημερώσω.

Εντομεταξύ εάν οποιοσδήποτε έχει βρεί καποια διαφορετική λύση ή αντιμετώπιση του συγκεκριμένου προβλήματος παρακαλώ να ενημερώσει!

Παρακάτω θα περιγράψω την σχετική διαδικασία και τι ακριβώς έκανα.

Υλικά που θα χρειαστούμε,
1) βίδα Μ4χ20mm άλλεν ή σταυρό, καλύτερα σταυρό για να βλέπουμε πόσο την βιδώνουμε.
2) ελατήριο για την βίδα το οποίο θα την κρατάει για να μην ξεβιδώσει.
3) κολαούζο 4mm
4) σπρέι φρένων
5) τρυπάνι 3,3mm για το κολαούζο


Συνημμένα:
Resize of 20170323_190702_resized.jpg
Resize of 20170323_190702_resized.jpg [ 75.42 KiB | 2433 προβολές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Τελευταία επεξεργασία απο Byron την Παρ Μαρ 24, 2017 00:40, επεξεργάστηκε 3 φορές συνολικά.
Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Keihin PJ carb idle fix.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 24, 2017 00:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2908
Ξεκινάμε στηρίζοντας κάθετα το slide στην μέγγενη (με ενα αλφάδι), προσοχή μην το τραυματίσουμε χρησιμοποιούμε λαστιχένια clamps.

Ποντάρουμε με την πόντα το σημείο που θα κάνουμε την τρύπα για να δημιουργήσουμε το σπείρωμα. Στην τρίτη φωτό φαίνεται το σημείο που θα γίνει η τρύπα, το έφερα ανάμεσα στην μικρή τρύπα που ήδη υπάρχει για να μην την καταστρέψω, Προσοχή την χρειαζόμαστε αυτή - εξισορροπεί την πίεση μεταξύ θαλάμου slide και σώματος.


Συνημμένα:
Resize of 20170323_185821_resized.jpg
Resize of 20170323_185821_resized.jpg [ 65.31 KiB | 2408 προβολές ]
Resize of 20170323_185804_resized.jpg
Resize of 20170323_185804_resized.jpg [ 55.49 KiB | 2430 προβολές ]
Resize of 20170323_185809_resized.jpg
Resize of 20170323_185809_resized.jpg [ 77.92 KiB | 2414 προβολές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Keihin PJ carb idle fix.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 24, 2017 00:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2908
Ώρα να κάνουμε την τρύπα, όσοι έχουν κάθετη φρέζα είναι ότι καλύτερο γιατί η τρύπα θα γίνει 100% κάθετη, όσοι δεν έχουν εδώ θέλει ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ώστε να γίνει η τρύπα όσο το δυνατόν πιο κάθετα μπορούμε και προσεκτικά μην καταστρέψουμε το σώμα. Είναι καλύτερα να ξεκινήσουμε με 2,5mm τρυπάνι και μετά με το 3,3mm για το κολαούζο. Στοχεύουμε με το τρυπάνι όσο πιο κάθετα μπορούμε με το μάτι και ξεκινάμε το τρύπημα. Κρατάμε πάντα ΣΤΑΘΕΡΟ το τρυπάνι προς τα κάτω και ΔΕΝ το κουνάμε αριστερά-δεξιά, αφήνουμε να κάνει την τρύπα μέχρι να περάσει το τρυπάνι. Καθαρίζουμε με το σπρέι φρένων καλά το slide απο τα ρινίσματα.

Έπειτα με το κολαούζο Μ4 ξεκινάμε να φτιάξουμε το σπείρωμα με μερικές σταγώνες λαδάκι στην άκρη του για να περάσει όμορφα.

Αφού φτιάξουμε το καινούριο σπείρωμα καθαρίζουμε πάλι καλά με σπρέι φρένων το slide και το σπείρωμα.


Συνημμένα:
Resize of 20170323_190518_resized.jpg
Resize of 20170323_190518_resized.jpg [ 67.11 KiB | 2412 προβολές ]
Resize of 20170323_191115_resized.jpg
Resize of 20170323_191115_resized.jpg [ 70.66 KiB | 2416 προβολές ]
Resize of 20170323_191432_resized.jpg
Resize of 20170323_191432_resized.jpg [ 57.98 KiB | 2397 προβολές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Keihin PJ carb idle fix.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 24, 2017 00:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2908
Φωτό απο μέσα...

Να επισημάνω οτι καθαρίζουμε καλά τα γρέζια που μπορεί να υπάρχουν στο χείλος εξωτερικά και περιμετρικά του σπειρώματος απο την μεριά που πατάει το slide στο σώμα του καρμπυρατέρ (την κάτω δηλαδή) και εσωτερικά για να μην φύγουν και περάσουν στον κινητήρα ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ μην χαλάσουμε το σπείρωμα στην άκρη και δεν βιδώνει η βίδα μετά.


Συνημμένα:
Resize of 20170323_191438_resized.jpg
Resize of 20170323_191438_resized.jpg [ 70.76 KiB | 2394 προβολές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Keihin PJ carb idle fix.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 24, 2017 00:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2908
Και τέλος περνάμε την βίδα με το ελατήριο της εσωτερικά, με αυτή την βίδα πλέον θα μετακινέιται το slide όσο χρειάζεται για να παρέχει την σωστή ποσότητα αέρα για το ρελαντί.


Συνημμένα:
Resize of 20170323_191522_resized.jpg
Resize of 20170323_191522_resized.jpg [ 49.98 KiB | 2391 προβολές ]
Resize of 20170323_191526_resized.jpg
Resize of 20170323_191526_resized.jpg [ 51.52 KiB | 2392 προβολές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Keihin PJ carb idle fix.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 24, 2017 00:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2908
Ξέχασα αρχικά να αναφέρω, αν και φαντάζομαι οτι για να έχετε διαβάσει ως εδώ σίγουρα θα γνωρίζετε... οτι βγάζουμε το slide απο το καρμπυρατέρ μας χαλαρόνοντας τις δύο βίδες που το συγκρατούν μεταξύ λαιμού εισαγωγής και φιλτροκούτι, το γυρνάμε στο πλάι, ξεβιδώνουμε το καπάκι της ντίζας απο πάνω και αφαιρούμε την ντίζα και βελόνα απο πάνω του.

Να υπενθυμίσω οτι είναι σε πειραματικό στάδιο ακόμα οπότε περιμένετε τα αποτελέσματα πρώτα. Γενικά θέλει πολύ προσοχή ωστε να μην καταστρέψουμε το ακριβό μας slide.
Η καλύτερη λύση βέβαια για όσους διαθέτουν τα χρήματα είναι ενα PWK... :-D

Τις προσεχες ημέρες θα περιγράψω την τοποθέτηση/ρύθμιση του όταν το τοποθετήσω στην μοτό. Το μόνο κατά με αυτό τον τρόπο είναι οτι πρέπει να γίνουν αρκετές δοκιμές ώστε να βρεθεί το σωστό σημείο της βίδας και έπειτα οι μικρορυθμίσεις να γίνονται απο το choke το οποίο θέλω να πιστεύω οτι θα είναι κατα 90-98% κλειστό (τώρα είναι στο περίπου 50%) ώστε να μην επηρεάζει το idle air circuit και να έχω την δυνατότητα για μικρορυθμίσεις μέσω του διακόπτη choke/idle. Αυτό σημαίνει οτι πρέπει κάθε φορά να γέρνω, να ξεβιδώνω το καπάκι του slide και να ρυθμίζω την συγκεκριμένη βίδα αναλόγως.

Τέλος έχοντας σχεδόν κλειστό το τσόκ περιμένω οτι θα χρειαστεί και αρκετά μικρότερο ζιγκλέρ, θα δείξει...

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Keihin PJ carb idle fix.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 24, 2017 05:11 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Νοέμ 13, 2008 19:14
Δημοσ.: 9782
Τοποθεσια: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Moto: ΚΤΜ EXC250 SIX DAYS 17
εμεις στα πετρινα χρονια :lol: βαζαμε ενα ρεγουλατορο πανω απο την ντιζα του σλαιτ απο μανετα συμπλεκτη σφιγγαμε λιγο σηκωνοτανε το σλαιτ και βουαλα ρελαντι....

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Keihin PJ carb idle fix.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 24, 2017 05:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2908
Σηκωνότανε από την ντίζα όμως, μετά να φανταστώ οτι δεν υπήρχε καθόλου τζόγος στην γκαζιέρα.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Keihin PJ carb idle fix.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 29, 2017 19:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2908
Το πείραμα αν και μπελαλίδικο τελικά στέφθηκε με επιτυχία! αν και χρειάζονται μερικές ρυθμίσεις με μείγμα/ζιγκλέρομα ακόμα.

Τελικά βρήκα έτοιμο ελατήριο 4mm και το έκοψα στο σωστό μήκος ώστε να μου δίνει αρκετή δύναμη για να μην ξεβιδώσει η βίδα ρύθμισης και χρησιμοποίησα σταυρωτή βίδα για να έχω μια εικόνα πόσο την ρυθμίζω την κάθε φορά. Πρωτού δέσω το καρμπυρατέρ ρύθμισα την βίδα ίσα-ίσα μέχρι να σηκωθεί το slide ενα χιλιοστό περίπου (φωτο2), μετά πέρασα βελόνα/ντίζα το έκλεισα και άρχισα τις δοκιμές. Το τσόκ λειτουργεί κανονικά τώρα και κρατάει τις στροφές ψηλά μέχρι να το κλείσω, κάτι που δεν έκανε πρίν. Αν και χρονοβόρο και μπελαλίδικο στην αρχή γιατί θα χρειαστεί αρκετές φορές να ξεβιδώνετε τους κολιέδες, να βγάζετε το σωληνάκι καυσίμου, να γυρνάτε το καρμπυρατέρ, να ρυθμίζετε την βίδα, κλείσιμο και ξανά έλεγχος εαν κρατάει ρελαντί. Μέσα σε όλα αυτά συν το καύσιμο που χάνεται κάθε φορά. Πλέον για να ρυθμιστεί το ρελαντί ακολουθείται η συγκεκριμένη διαδικασία και μόνο αναγκαστικά αλλά αφού βρούμε που δουλεύει μετά είναι εύκολες οι μικρορυθμίσεις με ενα σταυροκατσάβιδο για όλες τις απαραίτητες βίδες! Καλό είναι να την σφίγγετε μία στροφή την φορά μέχρι να δείτε διαφορά και μέχρι το σημείο που θα αρχίσει να κρατάει ρελαντί όπου ρυθμίζουμε ανά μισή στροφή την φορά για μικρορυθμίσεις, απο εκείνο το σημείο και μετά άρχισα να βλέπω "ανταπόκριση" απο την βίδα. Πάντα να κάνετε ενα καλό ζέσταμα του κινητήρα πρώτα και μετά ρυθμίζετε.

Γενικές παρατηρήσεις,
Πολύ σημαντικό αυτό το κομμάτι, αυτό που θα αλλάξει πραγματικά είναι το τζετάρισμα στα χαμηλά. Επειδή πλέον ο διακόπτης του τσόκ είναι κλειστός η υποπίεση που δημιουργείται στο idle air circuit είναι μεγαλύτερη, άρα και τραβάει περισσότερο καύσιμο απο το idle jet, για να καταλάβετε την διαφορά πρίν είχα 55-58 ζιγκλερ και μετά έπεσα σε ενα 48άρι που είχα για να δουλέψει διότι με τα προηγούμενα ήταν υπερβολικά πλούσιο και "πνιγόταν"! Αυτό είναι κάτι το φυσιολογικό και αναμενόμενο βάση της "καινούριας" πλέον λειτουργίας του. Αν και δεν είχα μικρότερο idle jet να δοκιμάσω, το δοκίμασα με το 48άρι και κρατάει ρελαντί για ενα λεπτό τουλάχιστον με καλή λειτουργία σε σχέση με πρίν που αρκετές φορές έσβηνε κατευθείαν! Όμως έπειτα ανοίγοντας το γκάζι τέρμα δουλεύει ακόμα πλούσιο οπότε ενα μικρότερο ζιγκλέρ είναι αναγκαίο. Τέλος επίσης σημαντικό, παρατήρησα οτι λειτουργεί λίγο καλύτερα στις χαμηλές στροφές (αν και λίγο πλούσιο λογο ζιγκλερ & slide cut out) και πλέον η βίδα αέρα "ακούει" στην ρύθμιση.

Επί της ευκαιρίας ψάχνω 45 & 42 ζιγκλέρ γνήσια (κάνει απο PWK/PWM/FCR) για δοκιμές γιατι είναι ακόμα κάπως πλούσιο με βίδα αέρα 2,5 στροφές, όποιος έχει ας μου στείλει ενα πμ :obscene-drinkingcheers:

Ευκαιρία να δοκιμάσω και ενα 6άρι slide απο το 5άρι που έχει τώρα, η να πάω σε 7άρι... τι λένε οι μύστες?! 8-)

Τέλος, εάν αξίζει για όσους έχουν αυτο το καρμπυρατέρ? αν και δύσκολο να το ρυθμίσεις αρχικά πιστεύω οτι αξίζει καθότι το κάνει πλήρως λειτουργικό στα χαμηλά και στο ρελαντί αντί να πάει στο καλάθι των αχρήστων και θα βοηθήσει αρκετούς με αυτό το καρμπυρατέρ να το δουλέψουν τελικά. Ιδανικά η καλυτερη λύση -όμως ακριβή- είναι να το αντικαταστήσετε με ενα PWK :handgestures-thumbup:


Συνημμένα:
Resize of 20170329_111501_resized.jpg
Resize of 20170329_111501_resized.jpg [ 45.46 KiB | 2187 προβολές ]
Resize of 20170329_112005_resized.jpg
Resize of 20170329_112005_resized.jpg [ 57.53 KiB | 2190 προβολές ]
Resize of 20170329_120621_resized.jpg
Resize of 20170329_120621_resized.jpg [ 72 KiB | 2197 προβολές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Keihin PJ carb idle fix.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Απρ 03, 2017 12:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2908
Τελικά βρέθηκαν ζιγκλέρ γνήσια απο τον αντιπρόσωπο BETA Fuoristrada και χορηγό του φόρουμ, άψογη εξυπηρέτηση - ευχαριστώ! :handgestures-thumbup:

viewtopic.php?f=108&t=5287&p=219627&hilit=fuoristrada#p219627

Για οποιονδήποτε έχει Keihin FCR, PWM, PWK, PJ μπορεί να τα προμθευτεί και απο BETA 250/300 2T, είναι ίδια. Όπως και αρκετά άλλα ανταλλακτικά φρένων που ταιριάζουν απο BETA για όσους έχουν ιαπωνικά (Nissin) σε πιο χαμηλές τιμές ;)

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Keihin PJ carb idle fix.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Απρ 03, 2017 13:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Φεβ 08, 2010 23:56
Δημοσ.: 1403
Τοποθεσια: ΑΘΗΝΑ
Moto: ΥΑΜΑΗΑ
Ωραία πατέντα,,μπράβο.
Δεν είχε χώρο το σώμα του καρμπυρατέρ να βάλεις το βιδακι?
Σε παρόμοια περίπτωση παλιότερα για ρυθμισω σωστά μιγματα κ ρελαντί, έβαλα σωληνάκι στο καρμπυρατέρ το οποιο έκανε υποπιεση και στην άκρη του έβαλα ρυθμιστή πίεσης για turbo από αυτοκίνητο,έγινε τέλειο.
Εικόνα

_________________
Δεν μπορείς εσύ να κλ@σεις, και κουλούρια θες να πλάσεις.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Keihin PJ carb idle fix.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Απρ 03, 2017 15:41 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Δευτ Μάιος 25, 2009 14:56
Δημοσ.: 1606
Moto: KTM EXC 200 1999
ΤΕΟ έγραψε:
Ωραία πατέντα,,μπράβο.
Δεν είχε χώρο το σώμα του καρμπυρατέρ να βάλεις το βιδακι?
Σε παρόμοια περίπτωση παλιότερα για ρυθμισω σωστά μιγματα κ ρελαντί, έβαλα σωληνάκι στο καρμπυρατέρ το οποιο έκανε υποπιεση και στην άκρη του έβαλα ρυθμιστή πίεσης για turbo από αυτοκίνητο,έγινε τέλειο.
Εικόνα


νιτρο εβαλες??


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Keihin PJ carb idle fix.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Απρ 03, 2017 21:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Φεβ 08, 2010 23:56
Δημοσ.: 1403
Τοποθεσια: ΑΘΗΝΑ
Moto: ΥΑΜΑΗΑ
dryz250 έγραψε:
ΤΕΟ έγραψε:
Ωραία πατέντα,,μπράβο.
Δεν είχε χώρο το σώμα του καρμπυρατέρ να βάλεις το βιδακι?
Σε παρόμοια περίπτωση παλιότερα για ρυθμισω σωστά μιγματα κ ρελαντί, έβαλα σωληνάκι στο καρμπυρατέρ το οποιο έκανε υποπιεση και στην άκρη του έβαλα ρυθμιστή πίεσης για turbo από αυτοκίνητο,έγινε τέλειο.
Εικόνα


νιτρο εβαλες??

ειχα κανει την εγκατασταση αλλα δεν δοκιμαστηκε ποτε στον δρομο :handgestures-thumbup:

_________________
Δεν μπορείς εσύ να κλ@σεις, και κουλούρια θες να πλάσεις.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Keihin PJ carb idle fix.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Απρ 03, 2017 23:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2908
Πολύ καλή σκέψη ΤΕΟ :handgestures-thumbup:
Να σε ρωτήσω την άλλη μεριά την πέρασες στο φιλτροκούτι?
Στο συγκεκριμένο μοντέλο δεν έχει υποπίεση, πρέπει να γίνει σπείρωμα στον κύλινδρο με ρακορ αλλά δεν νομίζω οτι μπορώ να τραβήξω υποπίεση λόγο reed cage, μόνο πάνω στον καουτσουκένιο λαιμό.

Σε αυτό το καρμπυρατέρ δύο είναι τα θέματα, παρατήρησε το σώμα και το slide απο τις φωτογραφίες, εκτός οτι το σώμα του καρμπ είναι πολύ λεπτό και δύσκολα περνάς "ασφαλές" σπείρωμα (να έχει αρκετές σπείρες δηλαδή), δεν έχει και σημείο που να πιάνει το slide. Μόνο απο το πλάι εάν γινόταν κάτι, σαν τα PWK. Απο την άλλη το slide είναι πολύ λεπτό και δεν έχει καποιο "αυτάκι/λούκι" όπου να δουλεύει η εξωτερική βίδα και στο τέλος να κάνει στόπ. Ίσως να μπορούσε να γίνει σε μηχανουργείο αυτό το λούκι αλλά αρκετά επίφοβο καθότι θα γίνει πολύ λεπτό σε αυτό το σημείο και μπορεί είτε να προκύψει ράγισμα μελλοντικά και επίσης να αρχίσει να φεύγει η επινικέλωση. Καλύτερο και πιο ασφαλές είναι αυτό που πρότεινες!

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Keihin PJ carb idle fix.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 06, 2017 18:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Φεβ 08, 2010 23:56
Δημοσ.: 1403
Τοποθεσια: ΑΘΗΝΑ
Moto: ΥΑΜΑΗΑ
Byron έγραψε:
Πολύ καλή σκέψη ΤΕΟ :handgestures-thumbup:
Να σε ρωτήσω την άλλη μεριά την πέρασες στο φιλτροκούτι?
Στο συγκεκριμένο μοντέλο δεν έχει υποπίεση, πρέπει να γίνει σπείρωμα στον κύλινδρο με ρακορ αλλά δεν νομίζω οτι μπορώ να τραβήξω υποπίεση λόγο reed cage, μόνο πάνω στον καουτσουκένιο λαιμό.

Σε αυτό το καρμπυρατέρ δύο είναι τα θέματα, παρατήρησε το σώμα και το slide απο τις φωτογραφίες, εκτός οτι το σώμα του καρμπ είναι πολύ λεπτό και δύσκολα περνάς "ασφαλές" σπείρωμα (να έχει αρκετές σπείρες δηλαδή), δεν έχει και σημείο που να πιάνει το slide. Μόνο απο το πλάι εάν γινόταν κάτι, σαν τα PWK. Απο την άλλη το slide είναι πολύ λεπτό και δεν έχει καποιο "αυτάκι/λούκι" όπου να δουλεύει η εξωτερική βίδα και στο τέλος να κάνει στόπ. Ίσως να μπορούσε να γίνει σε μηχανουργείο αυτό το λούκι αλλά αρκετά επίφοβο καθότι θα γίνει πολύ λεπτό σε αυτό το σημείο και μπορεί είτε να προκύψει ράγισμα μελλοντικά και επίσης να αρχίσει να φεύγει η επινικέλωση. Καλύτερο και πιο ασφαλές είναι αυτό που πρότεινες!

Την ακρη την ειχα συνδεσει σε ενα φιλτρακι βενζινης,,
την υποπιεση την επερνα απο μια εξοδο ,,
που ειχα φτιαξει στον αλουμινενιο λαιμο
ενδιαμεσα καρμπυρατερ και κεφαλη,


Ναι δικιο εχεις δεν εχει "ψωμι" για τετοιες δουλειες :handgestures-thumbup:

_________________
Δεν μπορείς εσύ να κλ@σεις, και κουλούρια θες να πλάσεις.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 17 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr