Ημερομηνία Πέμ Φεβ 22, 2018 00:57

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 23 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Περιέλιξη-μετατροπη πηνειων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 14, 2017 17:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 19, 2016 19:01
Δημοσ.: 111
Moto: crf 450
Καλησπέρα φίλοι-φίλες! Σήμερα πήγαμε μια πολύ όμορφη εντουροβόλτα στο βορειοτερο κομματι της Βορειας Ευβοιας. Η βόλτα απίθανη, το μόνο μου θέμα οτι σε κάποια σταματήματα-κολλήματα το crf λογω ελλειψης βεντιλατερ ζεστενόταν πολύ.
Τα πηνεία που φοράει τώρα ειναι τα κλασσικα mx που τροφοδοτούν μονο πολλαπλασιαστη-ηλεκτρονικη, οπότε δεν μπορώ να παρω απο εκει ρευμα για βεντιλατερ.
Ξέρω ομως οτι εχει κυκλοφορησει το crf HM που έχει και φώτα, με διαφορετικα πηνεία απο τα δικα μου.
Θυμήθηκα λοιπόν οτι εχω δευτερα πηνεία χαλασμένα που θέλουν περιέλιξη απο την αρχη.

τι λετε? θα μπορούσα να μετατρέψω τα πηνεία μου(αυτα που ειναι χαλασμενα) και να τα κανω οπως του ΗΜ με ξεχωριστο ρευμα ώστε να παρω απο εκει στη συνέχεια για βεντιλατερ?


βαζω και 2 φωτο για να δειτε πως ειναι τα δικα μου και πως του ΗΜ.

τα δικα μου
http://www.ebay.ie/itm/ELECTROSPORT-Stator2-alternator-coil-HONDA-CRF-R-450-2002-2004-/282261608638?hash=item41b81a58be:g:yO8AAOSwux5YMK2I

του ΗΜ
http://www.ebay.ie/itm/ELECTROSPORT-Stator-alternator-coil-HONDA-CRF-R-450-2005-2008-/291948067784?hash=item43f975fbc8:g:RGQAAOSwal5YMRGR


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περιέλιξη-μετατροπη πηνειων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 15, 2017 02:23 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2649
Βεβαίως, αν και δεν την έχω κάνει την διαδικασία περιέλιξης και επειδή είναι ολόκληρο κεφάλαιο υπάρχουν στο ίντερνετ οδηγίες για το πώς γίνεται, είναι ιδιαίτερη διαδικασία και απαιτεί ορισμένες βασικές ηλεκτρολογικές και τεχνικές γνώσεις. Δεν είναι κάτι δύσκολο όμως υπάρχουν διάφοροι παράμετροι όπως διάμετρος καλωδίου & αριθμός περιελίξεων που παίζουν βασικό ρόλο. Τέλος, εφόσον είναι βαπτιζόμενο στο CRF θα χρειαστεί να μονωθεί με ειδικό βερνίκι για την συγκεκριμένη εφαρμογή που να αντέχει ώς προς το λάδι του κινητήρα και τις υψηλές θερμοκρασίες.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περιέλιξη-μετατροπη πηνειων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 15, 2017 05:41 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Νοέμ 14, 2008 13:36
Δημοσ.: 2997
Τοποθεσια: ΛΑΓΟΝΗΣΙ
Moto: CRF250 RMZ250 YZ125
Θα ελεγα να στο κανει καποιος ειδικος που ξερει απο τα συγκεκριμενα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περιέλιξη-μετατροπη πηνειων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 15, 2017 09:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Απρ 11, 2013 20:55
Δημοσ.: 122
Moto: Husaberg fe 450
Εγώ θα έλεγα να πάρεις αυτερμαρκετ έτοιμα και να ξεμπερδέψεις.
Έχει μάρκες που βγάζουν αξιόπιστα πηνεια.
Είχα βάλει πχ ρικς σε ένα ρμ που είχα πριν από μια τετραετία και ήταν μια χαρά.
Ρίξε μια ματιά για το μοντέλο σου https://ricksmotorsportelectrics.com


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περιέλιξη-μετατροπη πηνειων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 15, 2017 15:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 19, 2016 19:01
Δημοσ.: 111
Moto: crf 450
Δεν ανεφερα αρχικα οτι aftermarket δεν βαζω λογω κόστους, οπως επισης και μεταχειρισμενα. Παιζουν στην καλυτερη 200ε.
Το θεμα ειναι οτι αφου εχω δευτερο ζευγαρι πως με μικρο κοστος να τα εφτιαχνα.
Η διαδικασια ειναι καπως ετσι συμφωνα με το παλικαρι που εχει ενα topic στο mybike. http://www.mybike.gr/forums/topic/73542-%CF%87%CE%AC%CE%BB%CE%B1%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%B7%CE%BD%CE%AF%CE%B1-diy-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CE%AE/

το θεμα ειναι τα specs των πηνειων.

απο την αλλη εχω βρει μαστορα να μου τα φτιαξει γυρω στο 100αρι.. αλλα ελεγα μηπως τα καταφερω μονος..


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περιέλιξη-μετατροπη πηνειων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 15, 2017 17:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Απρ 11, 2013 20:55
Δημοσ.: 122
Moto: Husaberg fe 450
και εγω ειχα δευτερα καμενα πηνεια και ειμαι και ηλεκτρολογος και πατεντας αλλα δεν δοκιμασα να τα κανω μονος μου γιτι αν καει καμια ηλεκτρονικη τοτε γεια σας


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περιέλιξη-μετατροπη πηνειων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 15, 2017 17:58 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 03, 2014 20:32
Δημοσ.: 774
Τοποθεσια: Ιστιαία Ευβοίας
Moto: YZ250 LC
aris. έγραψε:
και εγω ειχα δευτερα καμενα πηνεια και ειμαι και ηλεκτρολογος και πατεντας αλλα δεν δοκιμασα να τα κανω μονος μου γιτι αν καει καμια ηλεκτρονικη τοτε γεια σας

Εχουμε και 2η Αρη και προσπαθούμε να κάψουμε αυτή να βάλουμε την αλλη που ειναι απο το 2003 και εχει πιο πολλά γκαζια! :lol:
Παει και σετ με το κεντροφοράκι το αλλο - κόλαση θα γίνει...! :obscene-drinkingcheers:

Παιδια η ερώτηση ειναι αν μπορει να βοηθήσει κάποιος με τις γνώσεις του στην περιέλιξη..!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περιέλιξη-μετατροπη πηνειων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 16, 2017 01:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Σεπ 03, 2009 22:44
Δημοσ.: 384
Τοποθεσια: Ανω Παρταλι
Moto: Build To Get Wild
Είναι σχετικά δύσκολο να υπολογίσεις και μετατρέψεις υπάρχων πηνία σε κάτι διαφορετικό εκτός και έχεις στοιχεία από παρόμοια μετατροπή .
Eαν εχεις ήδη καμένα πηνεία και θέλεις να τα επισκευάσεις τοτε τα πράγματα είναι πιο εύκολα.
Ξετυλίγεις τα παλιά πηνία προσεκτικά αφού πρώτα αφαιρέσεις την μόνωση, και καταγράφεις την έναρξη , την κατάληξη και την φορά της περιέλιξης. Μετράς φυσικά τον ακριβή αριθμό των στροφών και ακριβώς αυτές θα επαναλάβεις στο τύλιγμα.
Η ποιότητα του χάλκινου σύρματος που θα χρησιμοποιήσεις θα παίξει μεγάλο ρόλο στην αξιοπιστία οπότε μην χρησιμοποιήσεις το πρώτο που θα βρεθεί μπροστά σου. Προτίμησε κάποιο Γερμανικό, Γαλλικό ή Ιταλικό που αποδεδειγμένα έχουν καλή ποιότητα μόνωσης.
Επι σειρά ετών ψώνιζα χαλκοσύρματα περιελίξεων από τον Ασημακόπουλο στην πλατεία Καρύτση και από εκεί θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις και εσύ . Μετράς την διάμετρο του σύρματος και το μήκος που χρειάζεσαι ή παίρνεις δείγμα στο χέρι και του εξηγείς ότι θέλεις την ίδια ακριβώς διάμετρο και την καλύτερη ποιότητα που έχει. Επίσης από εκεί θα ψωνίσεις και τα μονωτικά μακαρόνια υψηλής θερμοκρασίας με αντοχή σε λιπαντικά για τις απολήξεις της περιέλιξης, αλλά και αλλά μονωτικά που πιθανότατα να χρειαστείς να τυλίξεις στα πηνία πριν τα σφραγίσεις από πάνω με εποξειδική κόλλα.
Όσον αφορά την εποξειδική να επιλέξεις κάποια με αντοχή σε θερμοκρασία 160-180 βαθμούς κελσίου.

_________________
Always expect the unexpected............Chief Inspector Clouseau.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περιέλιξη-μετατροπη πηνειων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 16, 2017 08:05 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17692
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
zar έγραψε:
Είναι σχετικά δύσκολο να υπολογίσεις και μετατρέψεις υπάρχων πηνία σε κάτι διαφορετικό εκτός και έχεις στοιχεία από παρόμοια μετατροπή .
Eαν εχεις ήδη καμένα πηνεία και θέλεις να τα επισκευάσεις τοτε τα πράγματα είναι πιο εύκολα.
Ξετυλίγεις τα παλιά πηνία προσεκτικά αφού πρώτα αφαιρέσεις την μόνωση, και καταγράφεις την έναρξη , την κατάληξη και την φορά της περιέλιξης. Μετράς φυσικά τον ακριβή αριθμό των στροφών και ακριβώς αυτές θα επαναλάβεις στο τύλιγμα.
Η ποιότητα του χάλκινου σύρματος που θα χρησιμοποιήσεις θα παίξει μεγάλο ρόλο στην αξιοπιστία οπότε μην χρησιμοποιήσεις το πρώτο που θα βρεθεί μπροστά σου. Προτίμησε κάποιο Γερμανικό, Γαλλικό ή Ιταλικό που αποδεδειγμένα έχουν καλή ποιότητα μόνωσης.
Επι σειρά ετών ψώνιζα χαλκοσύρματα περιελίξεων από τον Ασημακόπουλο στην πλατεία Καρύτση και από εκεί θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις και εσύ . Μετράς την διάμετρο του σύρματος και το μήκος που χρειάζεσαι ή παίρνεις δείγμα στο χέρι και του εξηγείς ότι θέλεις την ίδια ακριβώς διάμετρο και την καλύτερη ποιότητα που έχει. Επίσης από εκεί θα ψωνίσεις και τα μονωτικά μακαρόνια υψηλής θερμοκρασίας με αντοχή σε λιπαντικά για τις απολήξεις της περιέλιξης, αλλά και αλλά μονωτικά που πιθανότατα να χρειαστείς να τυλίξεις στα πηνία πριν τα σφραγίσεις από πάνω με εποξειδική κόλλα.
Όσον αφορά την εποξειδική να επιλέξεις κάποια με αντοχή σε θερμοκρασία 160-180 βαθμούς κελσίου.


Περίμενα πως και πως αυτό το ποστ!

Κάνω το θέμα sticky.

:clap:

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περιέλιξη-μετατροπη πηνειων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 16, 2017 08:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 18:59
Δημοσ.: 4636
Moto: 2017 RR 300
iatrodikastis έγραψε:
zar έγραψε:
Είναι σχετικά δύσκολο να υπολογίσεις και μετατρέψεις υπάρχων πηνία σε κάτι διαφορετικό εκτός και έχεις στοιχεία από παρόμοια μετατροπή .
Eαν εχεις ήδη καμένα πηνεία και θέλεις να τα επισκευάσεις τοτε τα πράγματα είναι πιο εύκολα.
Ξετυλίγεις τα παλιά πηνία προσεκτικά αφού πρώτα αφαιρέσεις την μόνωση, και καταγράφεις την έναρξη , την κατάληξη και την φορά της περιέλιξης. Μετράς φυσικά τον ακριβή αριθμό των στροφών και ακριβώς αυτές θα επαναλάβεις στο τύλιγμα.
Η ποιότητα του χάλκινου σύρματος που θα χρησιμοποιήσεις θα παίξει μεγάλο ρόλο στην αξιοπιστία οπότε μην χρησιμοποιήσεις το πρώτο που θα βρεθεί μπροστά σου. Προτίμησε κάποιο Γερμανικό, Γαλλικό ή Ιταλικό που αποδεδειγμένα έχουν καλή ποιότητα μόνωσης.
Επι σειρά ετών ψώνιζα χαλκοσύρματα περιελίξεων από τον Ασημακόπουλο στην πλατεία Καρύτση και από εκεί θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις και εσύ . Μετράς την διάμετρο του σύρματος και το μήκος που χρειάζεσαι ή παίρνεις δείγμα στο χέρι και του εξηγείς ότι θέλεις την ίδια ακριβώς διάμετρο και την καλύτερη ποιότητα που έχει. Επίσης από εκεί θα ψωνίσεις και τα μονωτικά μακαρόνια υψηλής θερμοκρασίας με αντοχή σε λιπαντικά για τις απολήξεις της περιέλιξης, αλλά και αλλά μονωτικά που πιθανότατα να χρειαστείς να τυλίξεις στα πηνία πριν τα σφραγίσεις από πάνω με εποξειδική κόλλα.
Όσον αφορά την εποξειδική να επιλέξεις κάποια με αντοχή σε θερμοκρασία 160-180 βαθμούς κελσίου.


Περίμενα πως και πως αυτό το ποστ!

Κάνω το θέμα sticky.

:clap:


Δεν θα πεις κάτι για το DRZ? :mrgreen:

_________________
_________________________________
Εικόνα

Εικόνα

_________________________________


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περιέλιξη-μετατροπη πηνειων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 16, 2017 08:51 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Νοέμ 13, 2008 19:14
Δημοσ.: 9580
Τοποθεσια: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Moto: ΚΤΜ EXC250 SIX DAYS 17
SHOCK MASTER έγραψε:
iatrodikastis έγραψε:

Περίμενα πως και πως αυτό το ποστ!

Κάνω το θέμα sticky.

:clap:


Δεν θα πεις κάτι για το DRZ? :mrgreen:

Μην ξύνεις πληγές :lol:

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περιέλιξη-μετατροπη πηνειων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 16, 2017 09:10 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17692
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
εκτός της εμπειρίας μου από το drz, που έκαιγε πηνία με συγκεκριμένη συχνότητα, κάθε 23.000-30.000 χλμετρα,
πηνία έκαψε και το crfάκι,
θυμόμουν την ωραία συζήτηση περί περιέλιξης που είχα με τον φίλο zar και
περίμενα το ποστ του, αφού δεν έχω τις γνώσεις να την μεταφέρω.

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περιέλιξη-μετατροπη πηνειων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 16, 2017 15:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Δεκ 19, 2016 19:01
Δημοσ.: 111
Moto: crf 450
zar έγραψε:
Είναι σχετικά δύσκολο να υπολογίσεις και μετατρέψεις υπάρχων πηνία σε κάτι διαφορετικό εκτός και έχεις στοιχεία από παρόμοια μετατροπή .
Eαν εχεις ήδη καμένα πηνεία και θέλεις να τα επισκευάσεις τοτε τα πράγματα είναι πιο εύκολα.
Ξετυλίγεις τα παλιά πηνία προσεκτικά αφού πρώτα αφαιρέσεις την μόνωση, και καταγράφεις την έναρξη , την κατάληξη και την φορά της περιέλιξης. Μετράς φυσικά τον ακριβή αριθμό των στροφών και ακριβώς αυτές θα επαναλάβεις στο τύλιγμα.
Η ποιότητα του χάλκινου σύρματος που θα χρησιμοποιήσεις θα παίξει μεγάλο ρόλο στην αξιοπιστία οπότε μην χρησιμοποιήσεις το πρώτο που θα βρεθεί μπροστά σου. Προτίμησε κάποιο Γερμανικό, Γαλλικό ή Ιταλικό που αποδεδειγμένα έχουν καλή ποιότητα μόνωσης.
Επι σειρά ετών ψώνιζα χαλκοσύρματα περιελίξεων από τον Ασημακόπουλο στην πλατεία Καρύτση και από εκεί θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις και εσύ . Μετράς την διάμετρο του σύρματος και το μήκος που χρειάζεσαι ή παίρνεις δείγμα στο χέρι και του εξηγείς ότι θέλεις την ίδια ακριβώς διάμετρο και την καλύτερη ποιότητα που έχει. Επίσης από εκεί θα ψωνίσεις και τα μονωτικά μακαρόνια υψηλής θερμοκρασίας με αντοχή σε λιπαντικά για τις απολήξεις της περιέλιξης, αλλά και αλλά μονωτικά που πιθανότατα να χρειαστείς να τυλίξεις στα πηνία πριν τα σφραγίσεις από πάνω με εποξειδική κόλλα.
Όσον αφορά την εποξειδική να επιλέξεις κάποια με αντοχή σε θερμοκρασία 160-180 βαθμούς κελσίου.


ωραίος, ευχαριστω. ειδα σε κάποια βιντεο στο youtube οτι τυλιγοντας το συρμα στο πηνειο μετραει με το πολυμετρο μεχρι να φτασει εναν αριθμο (αναλογα το πηνειο). δεν μετραει δηλαδη ποσες στροφες τυλιζει αλλα τα 2 ακρα του συρματος. τι μετραει? ωμικη αντισταση?


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περιέλιξη-μετατροπη πηνειων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 16, 2017 16:04 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Νοέμ 13, 2008 19:14
Δημοσ.: 9580
Τοποθεσια: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Moto: ΚΤΜ EXC250 SIX DAYS 17
Ναι ωμικη

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περιέλιξη-μετατροπη πηνειων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 16, 2017 22:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Σεπ 03, 2009 22:44
Δημοσ.: 384
Τοποθεσια: Ανω Παρταλι
Moto: Build To Get Wild
Εαν χρησιμοποιήσεις ιδια διαμετρο σύρματος και τον ιδιο αριθμο στροφων δεν χρειαζεται να σε απασχολήσει κάτι άλλο..

_________________
Always expect the unexpected............Chief Inspector Clouseau.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 23 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr