Ημερομηνία Πέμ Ιουν 21, 2018 14:16

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 14 δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: FMF Q STEALTH HOW TO!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 07, 2015 16:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Παρ Ιούλ 16, 2010 13:23
Δημοσ.: 904
Τοποθεσια: ΚΟΡΩΠΙ
Moto: EXCF 350 Σαν παπάκι.
https://www.youtube.com/watch?v=uySYi0P9nnc

:handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup:

_________________
Να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα κι ας μου προσφέρει το γάλα της................


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FMF Q STEALTH HOW TO!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 07, 2015 18:02 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 18224
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
Πολύ καλή δουλειά.

Να ρωτήσω,

Σιλικόνη θερμοκρασίας είχε όταν την έβγαλες?
Για να μην "ξερνάει" λάδι έβαλες την σιλικόνη ή για να μην χάνει αέρια?
Προληπτικά ή κάτι είχες δει σε διαρροή?

Σκέφτομαι να πάω σε "χόρτο" ή κουβέρτα πετροβάμβακα,
τα έχω δοκιμάσει και τα δύο,
αλλά μάλλον θα πάω σε "χόρτο" fmf.

Αν θέλεις γράψε τι βρήκες μέσα...και την απόδοση λειτουργίας μετά την αλλαγή.

:handgestures-thumbup:

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FMF Q STEALTH HOW TO!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 07, 2015 18:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Παρ Ιούλ 16, 2010 13:23
Δημοσ.: 904
Τοποθεσια: ΚΟΡΩΠΙ
Moto: EXCF 350 Σαν παπάκι.
1) Σιλικόνη είχε. Στο ξεμοντάρισμα χώνεις μία φαλτσέτα και σκίζεις περιμετρικά την σιλικόνη για να ξεκουμπώσει η τάπα μπρός και πίσω, αφού πρώτα έχεις ξεβιδώσει αλενόβιδες και έχεις κόψει πριτσίνια.Η fmf δίνει σωληνάριο σιλικόνης για να βάλεις ακριβώς σε αυτά τα σημεία που έβαλα.Η δικιά μου βέβαια σιλικόνη είναι κοινή κόκκινη θερμοκρασίας του εμπορίου που βάζω και στους καυστήρες :lol: ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΗ :handgestures-thumbup:
2)Εάν παρακολούθησες προσεκτικά το βίντεο, φαίνεται μία οπή που είχε ανοίξει στο τελικό από το λαστιχένιο προστατευτικό του number plate, που υποτίθεται οτι είναι εκεί για να την προστατεύει :angry-banghead: Απο εκεί έβγαζε καυσαέρια και έσπαγε το μηχανάκι πολύ γρήγορα.Ο θόρυβος σου έσπαγε τα @ρχ#$#@@.Μετά την επέμβαση το μηχανάκι άπλωσε την ροπή του και ακούγεται πάλι ο ωραίος τσίγκινος ήχος, περισσότερο απο την εξάτμιση μπροστά παρά απο το τελικό πίσω.
3)Να σημειώσω ότι δεν βρήκα σχεδόν καθόλου κεραμοβάμβακα μέσα και όλα τα κομμάτια ήταν σχεδόν ταπωμένα απο υπολείματα καρβουνόλαδου.
4)Φοβόμουν στην αρχή να βάλω αυτού του είδους τον σκόρπιο βάμβακα μέσα που μου έδωσαν απο την GAS GAS αλλα και στα ξένα είδα πως ο σκόρπιος που τον λέω εγώ, είναι πιο ακριβός και έχει πιο αραιή αντικατάσταση απο τον συμπυκνωμένο.

Ελπίζω να φάνηκα χρήσιμος :obscene-drinkingcheers:

_________________
Να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα κι ας μου προσφέρει το γάλα της................


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FMF Q STEALTH HOW TO!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 07, 2015 19:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2878
μερακλης! :handgestures-thumbup:

iatrodikastis έγραψε:
Για να μην "ξερνάει" λάδι έβαλες την σιλικόνη ή για να μην χάνει αέρια?
Προληπτικά ή κάτι είχες δει σε διαρροή?

Πρεπει να ειναι σφραγισμενη και για τους δυο λογους που αναφερεις, πρωτευον ρολος για να μην χανει αερια ;)

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FMF Q STEALTH HOW TO!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 07, 2015 19:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Φεβ 08, 2010 23:56
Δημοσ.: 1402
Τοποθεσια: ΑΘΗΝΑ
Moto: ΥΑΜΑΗΑ
Καινουργια κ παλι :handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup:
πριτσινα ατσαλινα εβαλες?ειναι πολυ καλυτερα στην συγκεκριμενη εφαρμογη :greetings-waveyellow:

_________________
Δεν μπορείς εσύ να κλ@σεις, και κουλούρια θες να πλάσεις.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FMF Q STEALTH HOW TO!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 07, 2015 20:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Παρ Ιούλ 16, 2010 13:23
Δημοσ.: 904
Τοποθεσια: ΚΟΡΩΠΙ
Moto: EXCF 350 Σαν παπάκι.
Εβαλα ανοξείδωτα πριτσίνια τα οποία με δυσκόλεψαν πάρα πολύ με τον πριτσιναδόρο, αν και απο την μάνα του είχε αλουμινίου.

_________________
Να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα κι ας μου προσφέρει το γάλα της................


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FMF Q STEALTH HOW TO!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 07, 2015 20:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Φεβ 08, 2010 23:56
Δημοσ.: 1402
Τοποθεσια: ΑΘΗΝΑ
Moto: ΥΑΜΑΗΑ
KOLOTOYMPAS έγραψε:
Εβαλα ανοξείδωτα πριτσίνια τα οποία με δυσκόλεψαν πάρα πολύ με τον πριτσιναδόρο, αν και απο την μάνα του είχε αλουμινίου.

Εισαι ωραιος,αυτα τα πριτσινια εγιναν η αιτια να στραβωσω τον πριτσιναδορο :angry-banghead: και να παρω καινουργιο καλο :dance: :dance:
ειναι ζωρικα ειδικα εαν ειναι μεγαλα :doh:

_________________
Δεν μπορείς εσύ να κλ@σεις, και κουλούρια θες να πλάσεις.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FMF Q STEALTH HOW TO!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 08, 2015 00:09 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 22, 2010 14:19
Δημοσ.: 498
Moto: GG 200
Θεός!!!
Στο κομμάτι του spark arrestor (αυτό που βγαίνει μόνο αν σπάσεις τα πριτσίνια) τι έβαλες; τα μαλλιά που έβαλες και στο μπροστά;


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FMF Q STEALTH HOW TO!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 08, 2015 17:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Παρ Ιούλ 16, 2010 13:23
Δημοσ.: 904
Τοποθεσια: ΚΟΡΩΠΙ
Moto: EXCF 350 Σαν παπάκι.
Ανάμεσα σε αυτό που λές spark areκάτι και στην τελική τάπα, δεν έβαλα τίποτα.Η διάμετρος αυτού σε σχέση με της τάπας έχουν μεγάλη διαφορά και αν έβαζα εκεί είναι σίγουρο ότι θα το πέταγε στην πρώτη βόλτα απο πίσω.Εξάλου η FMF έχει αλενόβιδες στο μπροστινό κομμάτι για να γίνεται η δουλειά απο εκεί.Εγώ το ξεπριτσίνωσα για να τα καθαρίσω και μόνο :shock:

_________________
Να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα κι ας μου προσφέρει το γάλα της................


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FMF Q STEALTH HOW TO!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 08, 2015 19:02 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 18224
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
KOLOTOYMPAS έγραψε:
Ανάμεσα σε αυτό που λές spark areκάτι και στην τελική τάπα, δεν έβαλα τίποτα.Η διάμετρος αυτού σε σχέση με της τάπας έχουν μεγάλη διαφορά και αν έβαζα εκεί είναι σίγουρο ότι θα το πέταγε στην πρώτη βόλτα απο πίσω.Εξάλου η FMF έχει αλενόβιδες στο μπροστινό κομμάτι για να γίνεται η δουλειά απο εκεί.Εγώ το ξεπριτσίνωσα για να τα καθαρίσω και μόνο :shock:


Πολύ καλή πληροφόρηση,
αν θέλεις πες μας σε τι κατάσταση ήταν ο πετροβάμβακας που έβγαλες και συγκεκριμένα,
πόσο καιρό-ώρες είχε μέσα και που είχε φτάσει η λαδίλα.

Στο θέμα που είχα φτιάξει, ο πετροβάμβακας είχε βγει έτσι μετά από 1 χρόνο και περίπου 100 ώρες χρήσης.

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FMF Q STEALTH HOW TO!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 08, 2015 19:04 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 18224
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
έγινε sticky το θέμα,


ευχαριστούμε.

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FMF Q STEALTH HOW TO!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 08, 2015 19:28 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Δευτ Μαρ 22, 2010 14:19
Δημοσ.: 498
Moto: GG 200
Δλδ το βρήκες άδειο και το άφησες άδειο;
Κανονικά εκεί έχει extra βαμβάκι που όμως νομίζω ότι δεν είναι από το ίδιο υλικό που βάζεις μπροστά.
Αν αυτό πειράζει; Δεν ξέρω σίγουρα αλλά μάλλον όχι. Ίσως έχεις περισσότερο θόρυβο απ' ότι θα είχε κανονικά.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FMF Q STEALTH HOW TO!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 08, 2015 20:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2878
Συνηθως εμπειρικα μετα απο ποσες ωρες χρειαζεται να γινεται αυτη η διαδικασια?

Οσον αφορα για το "κενο" μεταξυ spark-arrestor και τελικο καπακι ειχε οταν το εβγαλες? κανονικα πρεπει να ειχε και εκει ;)

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FMF Q STEALTH HOW TO!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 08, 2015 21:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Παρ Ιούλ 16, 2010 13:23
Δημοσ.: 904
Τοποθεσια: ΚΟΡΩΠΙ
Moto: EXCF 350 Σαν παπάκι.
Εχω την εντύπωση ότι δεν είχε ξαναγίνει συντήρηση στην εξάτμιση.Είναι δεύτερο χέρι το μηχανάκι και έχει περίπου 250 ώρες.Μέσα, όπως αναφέρω και στο βίντεο δεν είχε σχεδόν ΚΑΘΟΛΟΥ κεραμοβάμβακα.Πίσω στο δεύτερο κομμάτι είναι σχεδόν σίγουρο , ότι δεν μπαίνει υλικό, αφού όπως ανέφερα, λόγω διαφορετικών διαμέτρων στην πρώτη γκαζιά θα το πέταγε πίσω.Στο 2.35 φαίνεται καθαρά τί εννοώ. :greetings-waveyellow:

_________________
Να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα κι ας μου προσφέρει το γάλα της................


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 14 δημοσιεύσεις ] 

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr