Ημερομηνία Τετ Φεβ 21, 2018 23:28

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 39 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή ψυκτικών υγρών.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 24, 2013 21:31 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17692
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
xarhs111 έγραψε:
απορια ..

στο μανιουαλι γραφει 60% νερο απιονισμενο και 40% αντιψυκτικο.

τι διαφορα εχει το παραφλου απ το αντιψυκτικο κ τι ειναι καλυτερο για τα μοτερακια μας?


υπάρχουν αντιψυκτικά που αναγράφουν στην συσκευασία τους ότι χρειάζονται αραίωση με απιονισμένο νερό,
αυτά είναι τα σωστά αντιψυκτικά για τα εντούρο μηχανάκια,
το παραπάνω που περιγράφεις πρέπει να αναγράφετε σε manual για ktm μέχρι 07.

Με το κοινο παραφλού θα έχεις πιο συχνά "βρασίματα", λόγω διαφορετικής αναλογίας ανάμειξης που έχει γίνει σε αντιψυκτικό-απιονισμένο νερό.

Ενδιάμεση και άριστη λύση είναι κάποιο ήδη αραιωμένο αντιψυκτικό,
όπως το κίτρινο Motul που χρησιμοποιώ.

_________________
Εικόνα


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή ψυκτικών υγρών.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 13, 2015 05:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τρί Σεπ 22, 2009 03:44
Δημοσ.: 43
Moto: KTM EXC 200
Καλησπέρα καταρχήν θα ήθελα την γνώμη σας για το ποιος είναι ο ιδανικός τρόπος να αφαιρέσουμε όλα τα υπάρχοντά νερά σε ktm exc 200 2007 Και πόσο αντιψυκτικό υγρό παίρνει η μοτοσυκλέτα όταν είναι τελείως άδεια από νερά. :confusion-questionmarks: ....Ευχαριστώ εκ των προτέρων. .....


Υ.Σ ..έχω καταλήξει μετά από πολύ διάβασμα από συμφορουμητες και κατέληξα σε MOTUL MOTOEXPERT COOL. ... :greetings-waveyellow:

_________________
Ζωή και κίνηση και ελεύθερη διακίνηση....⛽


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή ψυκτικών υγρών.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 13, 2015 12:15 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17692
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
ENDURAS! έγραψε:
Καλησπέρα καταρχήν θα ήθελα την γνώμη σας για το ποιος είναι ο ιδανικός τρόπος να αφαιρέσουμε όλα τα υπάρχοντά νερά σε ktm exc 200 2007 Και πόσο αντιψυκτικό υγρό παίρνει η μοτοσυκλέτα όταν είναι τελείως άδεια από νερά. :confusion-questionmarks: ....Ευχαριστώ εκ των προτέρων. .....


Υ.Σ ..έχω καταλήξει μετά από πολύ διάβασμα από συμφορουμητες και κατέληξα σε MOTUL MOTOEXPERT COOL. ... :greetings-waveyellow:


Λύνεις στο σημείο που φεύγουν τα υγρά από το μοτέρ, στην αντλία και φεύγουν όλα.

Προσεκτική εξαέρωση,
δλδ ανοίγεις την βίδα πάνω στον κύλινδρο,
βάζεις υγρά,
όταν πετάξει από εκεί υγρά την βιδώνεις,
ανοίγεις την βίδα στο δεξί ψυγείο,
βάζεις υγρά,
όταν πετάξει από εκεί υγρά την βιδώνεις,
συμπληρώνεις υγρά μέχρι να φτάσουν στην τάπα-βαλβίδα του ψυγείου.

Υγρά δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά είναι μεταξύ 1-1,5 λίτρα.

Προσωπικά θα φύγω από τα υγρά της motul, γιατί ναι μεν τα θεωρώ καλά αλλά
υπάρχουν καλύτερα και φθηνότερα που μπορείς να τα αναμείξεις στην αναλογία που θέλεις με απιονισμένο νερό.
Αν είσαι Αθήνα πέρνα μια βόλτα από τον Ανδρέα και δεν θα χάσεις. :handgestures-thumbup:
viewtopic.php?f=108&t=17407&p=192990#p192990

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή ψυκτικών υγρών.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 21, 2016 23:36 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Σάβ Νοέμ 07, 2009 02:46
Δημοσ.: 148
Moto: ktm exc f 250
Θα ήθελα την γνώμη σας για επιλογή ψυκτικού υγρού (επώνυμο ,ποιοτικό, δοκιμασμένο) :-D


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή ψυκτικών υγρών.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 21, 2016 23:42 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17692
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
Giannis έγραψε:
Θα ήθελα την γνώμη σας για επιλογή ψυκτικού υγρού (επώνυμο ,ποιοτικό, δοκιμασμένο) :-D

Κορυφή,
viewtopic.php?f=108&t=18939
SLabrou έγραψε:
Αντιψυκτικό NILS POLAR PLUS

Είναι ένα συμπυκνωμένο αντιψυκτικό νέας τεχνολογίας με οργανικά πρόσθετα.
Αναμιγνυόμενο με απιονισμένο νερό, προσφέρει αντιψυκτική προστασία σε θερμοκρασίες που φτάνουν τους -37 °C.

Βασικά πλεονεκτήματα

• Αυξημένη αντοχή στην υπερθέρμανση
• Υψηλή αντιδιαβρωτική προστασία
• Καθαρή λειτουργία συστήματος ψύξης χωρίς σχηματισμό κρούστας
• Υψηλός κύκλος ζωής
• Μείωση κόστους συντήρησης

Ένα μπουκάλι Polar Plus αναμιγνυόμενο με 2 λίτρα απιονισμένο νερό, δίνει 3 λίτρα κορυφαίας ποιότητας αντιψυκτικού έτοιμου προς χρήση με κόστος μικρότερο των 6€/λίτρο.

Το Polar Plus είναι άμεσα διαθέσιμο και κοστίζει 15€ (συσκευασία 1 λίτρου).



Για παραγγελίες ή/και σημεία πώλησης επικοινωνήστε μέσω:
- pm
- e-mail: shockmaster.gr@gmail.com
- 6980922147

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή ψυκτικών υγρών.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 23, 2016 22:59 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Σάβ Νοέμ 07, 2009 02:46
Δημοσ.: 148
Moto: ktm exc f 250
:handgestures-thumbup:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή ψυκτικών υγρών.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 09, 2017 00:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2649
Αφού ήρθε η ώρα για αλλαγή ψυκτικού κινητήρα στο δικό μου σας παραθέτω την διαδικασία αλλαγής, αφορά μοτέρ CR250 1992-2001. Αν και παρέλειψα να κάνω την διαδικασία καθαρισμού με το ξίδι (είναι ΟΚ το κύκλωμα) όμως θα την κάνω την επόμενη φορά για τυπικούς λόγους.

Να προτιμάτε επώνυμα αντιψυκτικά (π.χ. Nils, Motul, Hepu, Valeo) και όχι φθηνά, διαρκούν περισότερο, μικρότερες πιθανότητες βρασμού, παρέχουν καλύτερη προστασία στα μέταλλα και τσιμούχα αντλίας.

Ξεκινάμε με την μοτό στο σταντ, αφαιρούμε την τάπα και ελέγχουμε εάν η στάθμη είναι σωστή, εάν είναι χαμηλή (να φαίνονται οι κυψέλες δηλαδή, στην φωτό είχα αδειάσει ήδη το κύκλωμα απο πριν... :lol:) τότε αρχίζουμε να υποψιαζόμαστε για για τυχόν διαρροές! Παρατηρούμε τα λάστοιχα της τάπας ψυγείου να είναι καλά, μην είναι ξερά/ταλαιπωρημένα ή έτοιμα να κοπούν ειδάλλως την αντικαθιστούμε. Επίσης σημαντικό, ελέγχουμε τις επιφάνειες του ψυγείο που σφραγίζει η τάπα να είναι καθαρές και καλές, μην έχουν γρατζουνιές ή είναι φθαρμένες ή έχουν έντονες αμυχές που μπορούν να δημιουργήσουν διαρροές άρα και απώλεια πίεσης του κυκλώματος. Ορισμένες φορές μερικές μπορούν να διορθωθούν με ψιλό γυαλόχαρτο (400-600) και ελαφρύ τρίψιμο μέχρι να γίνουν λείες ώστε να σφραγίζει σωστά το λάστιχο.


Συνημμένα:
Resize of 20170407_103354_resized.jpg
Resize of 20170407_103354_resized.jpg [ 92.21 KiB | 710 προβολές ]
Resize of 20170407_104259_resized.jpg
Resize of 20170407_104259_resized.jpg [ 70.05 KiB | 722 προβολές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Τελευταία επεξεργασία απο Byron την Κυρ Απρ 09, 2017 01:11, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή ψυκτικών υγρών.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 09, 2017 01:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2649
Στην δεξιά μεριά του κινητήρα υπάρχει το καπάκι της αντλίας, εκεί βρίσκεται το βιδάκι αποστράγγισης του αντιψυκτικού. Τοποθετούμε ενα λεκανάκι κάτω απο το βιδάκι και το ξεβιδώνουμε, προσοχή στην χάλκινη ροδέλλα στο βιδάκι αυτό μην την χάσουμε και να είναι σε καλή κατάσταση ειδάλλως το αντικαθιστούμε.

Αφήνουμε να στραγγίξει καλά όλο το αντιψυκτικό και επανατοποθετούμε το βιδάκι, δεν το σφίγγουμε πολύ αν και δίνει 10Nm το manual όμως επειδή είναι παλιός ο κινητήρας και τα αλουμίνια παλιά καλύτερα 7-8Nm μην πάρουμε και τα σπειρώματα χέρι (μου έχει τύχει...).


Συνημμένα:
Resize of 20170407_103416_resized.jpg
Resize of 20170407_103416_resized.jpg [ 73.08 KiB | 705 προβολές ]
Resize of 20170407_103849_resized.jpg
Resize of 20170407_103849_resized.jpg [ 83.6 KiB | 703 προβολές ]
Resize of 20170407_103649_resized.jpg
Resize of 20170407_103649_resized.jpg [ 92.77 KiB | 705 προβολές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή ψυκτικών υγρών.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 09, 2017 01:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2649
Όσοι χρησιμοποιήσετε άλλη μάρκα αντιψυκτικού απο αυτή που έχει ήδη μέσα το κύκλωμα σας και δεν ακολουθήσετε την διαδικασία με το ξύδι, ξαναγεμίστε το κύκλωμα με σκέτο νερό (προτιμήστε απιονισμένο εάν έχετε διαθέσιμο) βάλτε σε λειτουργία τον κινητήρα για μερικά λεπτά και αδειάστε ξανά για καθαρίσει απο το παλιό. Γεμίζουμε με αντιψυκτικό σιγά σιγά μέχρι η στάθμη να φτάσει στο κάτω χείλος της βάσης τάπας στο ψυγείο και τοποθετούμε την τάπα. Επίσης για τα μοντέλα CR250 92-96 η ποσότητα ψυκτικού για την αλλαγή είναι 1,1lt. Τέλος στο συγκεκριμένο κινητήρα δεν χρειάζεται να γίνει εξαέρωση, δεν υπάρχει βιδάκι εξαέρωσης σε κύλινδρο ή ψυγείο καθότι είναι σχεδιασμένο έτσι. Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να λειτουργήσετε τον κινητήρα για 2-3 λεπτά, σβήνετε και όταν κρυώσει ελέγχετε την στάθμη και εάν χρειαστεί συμπληρώνετε.

Προσοχή όσοι έχουν άλλα μοντέλα και θέλουν να αντικαταστήσουν το ψυκτικό υγρό να ελέγχουν πάντα εαν υπάρχουν βίδες εξαέρωσης σε κύλινδρο/ψυγεία. Μετά το γέμισμα πάντα ξεβιδώνετε το χαμηλότερο (σε ύψος από το έδαφος) βιδάκι μέχρι να φύγει ο αέρας και μόλις βγεί ψυκτικό υγρό κλείνετε γρήγορα το βιδάκι, τελευταίο κάνετε εξαέρωση στο βιδάκι που βρίσκεται πιο ψηλά.

Όσοι δεν έχετε αντικαταστήσει το ψυκτικό υγρό είναι μια καλή εποχή να το κάνετε καθότι και το καλοκαίρι πλησιάζει και καλό είναι να γίνεται μια φορά κάθε 2χρόνια ή αναλόγως την χρήση που κάνει ο καθένας μας ή όσοι δεν ξέρουν ΤΙ (ποιότητα) ψυκτικό έχει ήδη μέσα το κύκλωμα ψύξης.

:greetings-waveyellow:

Υ.Γ. άκρως σημαντικό προς όλους, τα παλιά αντιψυκτικά δεν τα πετάμε όπου βρούμε! τα πάμε σε ενα βενζινάδικο ή συνεργείο για να πάνε στην ανακύκλωση.


Συνημμένα:
Resize of 20170407_104650_resized.jpg
Resize of 20170407_104650_resized.jpg [ 68.1 KiB | 696 προβολές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 39 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr