Ημερομηνία Δευτ Μάιος 21, 2018 22:39

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 23 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μάιος 13, 2013 14:15 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τετ Απρ 17, 2013 19:30
Δημοσ.: 16
Moto: ΤΜ 130
εγινε,ευχαριστω!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 19, 2013 20:58 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Απρ 26, 2013 18:25
Δημοσ.: 25
Moto: KTM 200 EXC 08
το εσωτερικο πως το καθαριζω? :confusion-questionmarks:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 26, 2013 22:53 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 18076
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
GiannisDrama έγραψε:
το εσωτερικο πως το καθαριζω? :confusion-questionmarks:


βάλε ψιλό χαλίκι και πετρέλαιο,
τάπωσε τα ανοίγματα,
κούνα το καλά και
καθάρισες.... ;)

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 29, 2014 16:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Ιαν 02, 2014 21:17
Δημοσ.: 42
Τοποθεσια: Μάνδρα Αττικής
Moto: Yamaha yz 125
Εμένα το σαλιγκάρι στο yz 125 95', δεν εχει βασει για τα o-ring επάνω(ώστε να θυληκώσουν τα o-ring) όπως δείχνει η φώτο του φίλου..Μπορεί κάποιος να δώσει μία λύση... :think:

_________________
Όταν έχεις πίστη στον εαυτό σου.... δεν χρειάζεσαι κανέναν να πιστέψει σε σένα....


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 01, 2015 13:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Σεπ 02, 2010 11:03
Δημοσ.: 88
Moto: KTM 350 XCF, BMW R 1200 GS
παιδιά ερώτηση όσον αφορά το "πάτημα" του θαλάμου διαστολής στην υποδοχή του κυλίνδρου
εκτός από τις διάφορες φλαντζόκολλες υψηλής θερμοκρασίας, γκρί, κόκκινη κτλ υπάρχει και "πάστα" στεγανοποίησης,
από την Permatex και την Liquid Moly.

Έχει μήπως χρησιμοποιήσει κάποιος ?
οι πάστες αυτές έχουν όριο +1000 °C αλλά νομίζω ότι το υλικό είναι τέτοιο που "πετρώνει" οπότε
δεν αντέχει τους κραδασμούς :think:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Σεπ 28, 2015 10:58 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Δευτ Μάιος 25, 2009 14:56
Δημοσ.: 1582
Moto: KTM EXC 200 1999
dtz έγραψε:
παιδιά ερώτηση όσον αφορά το "πάτημα" του θαλάμου διαστολής στην υποδοχή του κυλίνδρου
εκτός από τις διάφορες φλαντζόκολλες υψηλής θερμοκρασίας, γκρί, κόκκινη κτλ υπάρχει και "πάστα" στεγανοποίησης,
από την Permatex και την Liquid Moly.

Έχει μήπως χρησιμοποιήσει κάποιος ?
οι πάστες αυτές έχουν όριο +1000 °C αλλά νομίζω ότι το υλικό είναι τέτοιο που "πετρώνει" οπότε
δεν αντέχει τους κραδασμούς :think:


Μονο σιλικόνη υψηλής θερμοκρασίας


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Σεπ 28, 2015 21:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2824
προσωπικα εχω χρησιμοποιησει και τις δυο αλλα σε διαφορετικες εφαρμογες, οντος το υλικο αυτο "πετρωνει" σε σχεση με την σιλικονη αλλα αντεχει σε υψηλοτερες θερμοκρασιες, στο συγκεκριμενο σημειο λογο κραδασμων θα επελεγα μια καλη σιλικονη θερμοκρασιας ή φλαντζοκολα. Ισως να δουλεψει και η παστα αλλα θα πολυ πιθανον ειναι οταν σκληρυνει να φυγει σιγα σιγα και να αρχισει να χανει.

το σημειο που βαζεις παντος δεν ειναι εκει που παταει στον κυλινδρο αλλα περιμετρικα στα ορινγκ, παλι λογο κραδασμων και μικρης επιφανειας στο σημειο που παταει στον κυλινδρο δεν εχει νοημα να χρησιμοποιησεις καμια ειδους κολλα. προσωπικα με καλα καθαρισμενες επιφανεις και καινουρια ορινγκ δεν ειχα καποιο προβλημα, τωρα εαν οι ανοχες μεταξυ λαιμου και εξαγωγης κυλινδρου ειναι μεγαλες βαλε κολλα-σιλικονη.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Σεπ 28, 2015 21:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Ιαν 26, 2009 20:27
Δημοσ.: 3901
Τοποθεσια: Αγρινιο
Moto: EXC 250
dtz έγραψε:
παιδιά ερώτηση όσον αφορά το "πάτημα" του θαλάμου διαστολής στην υποδοχή του κυλίνδρου
εκτός από τις διάφορες φλαντζόκολλες υψηλής θερμοκρασίας, γκρί, κόκκινη κτλ υπάρχει και "πάστα" στεγανοποίησης,
από την Permatex και την Liquid Moly.

Έχει μήπως χρησιμοποιήσει κάποιος ?
οι πάστες αυτές έχουν όριο +1000 °C αλλά νομίζω ότι το υλικό είναι τέτοιο που "πετρώνει" οπότε
δεν αντέχει τους κραδασμούς :think:



οτι κι αν δοκιμασεις θα κανει δουλεια για λιγο καιρο.
Αν δεν φτιαξεις την εξατμηση να παταει ακριβως, μια ζωη θα τρεχει.
Φτιαχτη να ερθει ακριβως, βαζε καινουρια ο-ρινγκ οποτε τα δεις να χανουν χωρις λογο και φτιαξε τα ελατηρια να ειναι σφιχτα η βαλε καινουρια.

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 23 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr