Ημερομηνία Δευτ Ιούλ 16, 2018 03:00

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 23 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 06, 2012 20:55 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17776
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
Συννημένο:
ScreenHunter_01 May. 06 21.34.gif
ScreenHunter_01 May. 06 21.34.gif [ 12.12 KiB | 11745 προβολές ]


1.Λύνουμε το τελικό χωρίς να το αφαιρέσουμε,
απλά το έχουμε ξεσφιγμένο,

2.λύνουμε και αφαιρούμε τον θάλαμο διαστολής(σαλίγκαρο),
πρώτα τις βίδες και τελευταία βγάζουμε τα ελατήρια.

3.Αφαιρούμε τα ο-ring (νο 8 στο σχεδιάγραμμα) κόβοντάς τα,
είναι μάταιο παίδεμα να προσπαθήσουμε να τα βγάλουμε χωρίς να τα κόψουμε.

Συννημένο:
0380.jpg
0380.jpg [ 87.27 KiB | 11315 προβολές ]


4.Καθαρίζουμε τα καμμένα λάδια με wd-40 και τρίβουμε με πράσινο σύρμα κουζίνας,
σκουπίζουμε με πανί.
Επίσης καθαρίζουμε και τον κύλινδρο από τα λάδια που έχουν τρέξει και το στόμιο εφαρμογής του θαλάμου πάνω στον κύλινδρο.

Συννημένο:
0383.jpg
0383.jpg [ 71.78 KiB | 11325 προβολές ]


5.Τοποθετούμε τα καινούργια o-ring.

Συννημένο:
0382.jpg
0382.jpg [ 62.22 KiB | 11313 προβολές ]



6.Τοποθετούμε τον θάλαμο διαστολής(σαλίγκαρο),
πρώτα τον ενώνουμε με το τελικό και ταυτόχρονα τον βάζουμε και στον κύλινδρο,
βάζουμε τις βίδες με το χέρι,δεν τις σφίγγουμε,
βάζουμε τα ελατήρια και σπρώχνουμε τον θάλαμο διαστολής να πατήσει ίσια πάνω στο κύλινδρο,
αν όλα έχουν πάει καλά και ο θάλαμος δεν είναι στραβός θα πατήσει ίσια πάνω στον κύλινδρο.
Στην συνέχεια σφίγγουμε όλες τις βίδες του θάλαμου και του τελικού.

7.Πάμε βόλτα ή το βάζουμε απλά μπροστά να τσεκάρουμε την δουλειά μας.

υγ.ναι δεν βάζω γκρι σιλικόνη,
τα ο-ring αρκούν για "στεγανοποίηση" αν ο θάλαμος δεν είναι στραβός.

_________________
Εικόνα


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 02, 2012 12:00 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Ιουν 01, 2012 19:47
Δημοσ.: 29
Moto: suzuki rmx 250
υγ.ναι δεν βάζω γκρι σιλικόνη,

καλημερα!
αν μπορεισ να μου πεις τι σιλικονη να βαλω θα σου ειμουν υπόχρεος :-D


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 02, 2012 12:27 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17776
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
mclaren έγραψε:
υγ.ναι δεν βάζω γκρι σιλικόνη,

καλημερα!
αν μπορεισ να μου πεις τι σιλικονη να βαλω θα σου ειμουν υπόχρεος :-D


Aυτή και θα την βρείς αν είσαι Αθήνα εδώ,
http://www.crossoverparts.gr/chemical-p ... uct_id=251

Εικόνα

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 02, 2012 12:50 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Παρ Ιουν 01, 2012 19:47
Δημοσ.: 29
Moto: suzuki rmx 250
:handgestures-thumbup: δεν ειμαι απο αθηνα αλλα να ξερω τη να ψαξω.
ευχαριστω πολυ!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 03, 2012 15:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Ιαν 10, 2010 23:36
Δημοσ.: 163
Τοποθεσια: Αθήνα
Moto: ktm exc 300 08
Μήπως είναι καλύτερα να βάλει την κόκκινη που είναι για υψηλές θερμοκρασίες;


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 03, 2012 18:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 26, 2011 18:17
Δημοσ.: 134
Τοποθεσια: Ηράκλειο
Moto: RMX 250
sava300 έγραψε:
Μήπως είναι καλύτερα να βάλει την κόκκινη που είναι για υψηλές θερμοκρασίες;


Η locktite έχει κόκκινη και είναι αυτή που αντέχει σε υψηλές θερμοκρασίες (έχει και 15-16 ευρώ). Η permatex έχει και μαύρο χρώμα, αλλά δεν είμαι σίγουρος ποια από τις δύο αντέχει σε υψηλότερες...

Σε κάθε περίπτωση το κουτί γράφει πάνω αντοχές και χρήση, οπότε ας κάνει ένα τσεκ πριν αγοράσει.

_________________
Γιάννης


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 08, 2012 09:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Μάιος 06, 2009 07:14
Δημοσ.: 1837
Τοποθεσια: Θεσσαλονίκη
Moto: KTM EXC 300 6Days 2017
iatrodikastis έγραψε:
υγ.ναι δεν βάζω γκρι σιλικόνη,
τα ο-ring αρκούν για "στεγανοποίηση" αν ο θάλαμος δεν είναι στραβός.

:handgestures-thumbup:
Όχι απλό o-ring αλλά viton. ΔΕΝ χρειάζεται σιλικόνη γκρι/κόκκινη/μαύρη κ.λ.π.

_________________
Στην ζωή δεν μετράει πόσες ανάσες παίρνεις…αλλά πόσες στιγμές σου κόβουν την ανάσα!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 08, 2012 15:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 18:59
Δημοσ.: 4702
Moto: 2017 RR 300
alexandrosvz έγραψε:
iatrodikastis έγραψε:
υγ.ναι δεν βάζω γκρι σιλικόνη,
τα ο-ring αρκούν για "στεγανοποίηση" αν ο θάλαμος δεν είναι στραβός.

:handgestures-thumbup:
Όχι απλό o-ring αλλά viton. ΔΕΝ χρειάζεται σιλικόνη γκρι/κόκκινη/μαύρη κ.λ.π.


Όταν είχα πάρει μία FMF είχε μέσα κόκκινη κόλλα υψηλής θερμοκρασίας. Tα o-ring χάνουν γρήγορα ενώ με την κόλλα καθυστερούν οι διαρροές.
Στο RR (που έτσι κι αλλιώς έχει FMF std) έβαλα ΚΑΙ κόλλα. Δεν βλέπω το λογο γιατί όχι....

_________________
_________________________________
Εικόνα

Εικόνα

_________________________________


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 13, 2012 12:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Μάιος 06, 2009 07:14
Δημοσ.: 1837
Τοποθεσια: Θεσσαλονίκη
Moto: KTM EXC 300 6Days 2017
SLabrou έγραψε:
Δεν βλέπω το λογο γιατί όχι....

Βεβαίως και δεν βλάπτει να βάλουμε κόκκινη/πράσινη/κίτρινη σιλικόνη. Απλά και σωστά μπορούμε να κάνουμε την δουλειά μας βάζοντας Viton κι όχι απλό o-ring. Στο απλό o-ring επιβάλλεται σιλικόνη.

_________________
Στην ζωή δεν μετράει πόσες ανάσες παίρνεις…αλλά πόσες στιγμές σου κόβουν την ανάσα!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 13, 2012 19:40 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τρί Ιούλ 06, 2010 10:16
Δημοσ.: 648
Moto: ktm 250
alexandrosvz έγραψε:
iatrodikastis έγραψε:
υγ.ναι δεν βάζω γκρι σιλικόνη,
τα ο-ring αρκούν για "στεγανοποίηση" αν ο θάλαμος δεν είναι στραβός.

:handgestures-thumbup:
Όχι απλό o-ring αλλά viton. ΔΕΝ χρειάζεται σιλικόνη γκρι/κόκκινη/μαύρη κ.λ.π.



:handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 13, 2012 20:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 18:59
Δημοσ.: 4702
Moto: 2017 RR 300
alexandrosvz έγραψε:
SLabrou έγραψε:
Δεν βλέπω το λογο γιατί όχι....

Βεβαίως και δεν βλάπτει να βάλουμε κόκκινη/πράσινη/κίτρινη σιλικόνη. Απλά και σωστά μπορούμε να κάνουμε την δουλειά μας βάζοντας Viton κι όχι απλό o-ring. Στο απλό o-ring επιβάλλεται σιλικόνη.


H πρότερη εμπειρία μου, προέρχεται από τα Viton.
Και με την κόλλα θα χάσουν αλλά αργότερα.

_________________
_________________________________
Εικόνα

Εικόνα

_________________________________


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μάιος 06, 2013 18:12 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τετ Απρ 17, 2013 19:30
Δημοσ.: 16
Moto: ΤΜ 130
Σε περίπτωση που η εξάτμιση δεν εχει υποδοχη για o-ring τι κανουμε?

βάζουμε σκέτη φλαντζοκολλα?


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 12, 2013 01:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Παρ Ιαν 25, 2013 12:03
Δημοσ.: 46
Τοποθεσια: Αθήνα
Moto: Honda Rs125
Σίγουρα θα έχει κάποιο άλλο τρόπο σφράγισης, αλλά ναι, μια "χοντρούλα" γραμμή απο φλαντόκολλα θερμοκρασίας στα πρώτα χιλιοστά της εξάτμισης, πιθανότατα δεν θα κάνει κακό.

Η φλαντζόκολλα βοηθάει ελαφρά και να μην κοπούν ή τραυματιστούν τα o-rings κατά τη συναρμολόγηση, εαν δεν χάνει όμως, σκέτο λαδάκι και συρτάρωμα. :-D

Ωραίο φωτο-παρουσίαση!

_________________
2t-racelab.com


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 12, 2013 21:30 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τετ Απρ 17, 2013 19:30
Δημοσ.: 16
Moto: ΤΜ 130
και σε αυτην την περιπτωση εξατμησης τι να κανω? γτ εχει γεμισει πολυ λαδι εκει κατω ( στο 0:17)

http://www.youtube.com/watch?v=R7sfP44XFJc


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μάιος 13, 2013 11:43 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17776
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
hero10 έγραψε:
και σε αυτην την περιπτωση εξατμησης τι να κανω? γτ εχει γεμισει πολυ λαδι εκει κατω ( στο 0:17)

http://www.youtube.com/watch?v=R7sfP44XFJc


πιστεύω ότι το μεσαίο κομμάτι κάνει χρέη φλάτζας,
οπότε μάλλον χρειάζεται αλλαγή.

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 23 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr