Ημερομηνία Δευτ Φεβ 19, 2018 08:02

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 37 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επισκευές σπειρωμάτων με Helicoil
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 07, 2017 11:30 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17688
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
τα φρεζάτα άλλεν τα θεωρείς πιο εύκολα στο άνοιγμα από τα φρεζάτα σταυρό?
Επίσης τι άλλεν τριάρι για Μ4?

_________________
Εικόνα


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επισκευές σπειρωμάτων με Helicoil
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 07, 2017 11:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2636
Δεν έχω ψάξει για τις διαφορές τους (σταυρό vs allen) οπότε δεν γνωρίζω, θεωρώ για την συγκεκριμένη εφαρμογή οτι και να μπεί δεν θα υπάρξει πρόβλημα. Επέλεξα άλλεν διότι υπήρχε στην συγκεκριμένη διάσταση ενώ οι σταυρωτές έβγαιναν σε μακρυά διάσταση και δεν ήθελα να κόβω. Επίσης μπορείς να τις αντικαταστήσεις με γνήσιες απλά για ευκολία έβαλα αυτές που τις βρήκα γρήγορα απο κατάστημα.

Θα τσεκάρω διάσταση άλλεν και θα σου πω για το Μ4.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επισκευές σπειρωμάτων με Helicoil
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 08, 2017 07:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2636
Το αλλεν κεφαλι στην Μ4 ειναι 2,5mm τελικα, οχι 3.

Εικόνα

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επισκευές σπειρωμάτων με Helicoil
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 08, 2017 10:05 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17688
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
Byron έγραψε:
Το αλλεν κεφαλι στην Μ4 ειναι 2,5mm τελικα, οχι 3.

Εικόνα


Βάλε το στο τσαντάκι σου γιατί ακόμα και εγώ δεν το κουβαλάω.

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επισκευές σπειρωμάτων με Helicoil
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 08, 2017 10:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2636
:lol:

Δεν ηταν για το δικο μου, σε ενα scootera εγινε η επισκευω αυτη.

Εαν ηταν για μενα θα εβαζα σταυρό η ακομα και ισια για τον λογο που εννοεις ;)

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επισκευές σπειρωμάτων με Helicoil
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 08, 2017 13:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Σεπ 03, 2009 22:44
Δημοσ.: 383
Τοποθεσια: Ανω Παρταλι
Moto: Build To Get Wild
iatrodikastis έγραψε:
τα φρεζάτα άλλεν τα θεωρείς πιο εύκολα στο άνοιγμα από τα φρεζάτα σταυρό?
Επίσης τι άλλεν τριάρι για Μ4?


Εάν είναι για βιδάκια εξαέρωσης ανάρτησης δεν υπάρχει διαφορά, άλλωστε δεν σφίγγεις και πολύ.
Εάν είναι για κάτι άλλο που απαιτεί παραπάνω σφίξιμο άλλεν.
Εάν άλλεν φρεζατη Μ4 τότε θελει πολύ προσοχή γιατι με λιγο σφιξιμο παραπάνω είναι πολύ εύκολο να καταστρέψεις την φωλιά του κλειδιού άλλεν (2,5mm) με συνέπεια να δυσκολευτείς να την ξεβιδώσεις, ειδικά εάν είναι ανοξείδωτη.

Εάν η προηγούμενη περίπτωση τότε καλύτερα torx .
Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα των βιδών torx σε σύγκριση με τις allen ( ειδικά στα μικρά νουμερα) είναι ότι είναι λιγότερο ευαίσθητες στις παραμορφώσεις από υπερβολικό σφίξιμο.

_________________
Always expect the unexpected............Chief Inspector Clouseau.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επισκευές σπειρωμάτων με Helicoil
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 04, 2018 14:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2636
Μια άλλη μέθοδος για την δημιουργία μικρών σπειρωμάτων σε μαλακά μέταλλα όπως αλουμίνιο, μπρούτζο μέχρι μαλακό ατσάλι είναι τα form taps όπου χρησιμοποιούν την τεχνική διαμόρφωσης αντί κοπής. Είναι πιο ανθεκτικά-δυνατά αφού δεν αφαιρούν υλικό, αλλά συμπιέζουν το ίδιο, οπότε σε μικροσκοπικό επίπεδο είναι πιο ενισχυμένο το σπείρωμα στο συγκεκριμένο σημείο. Επίσης είναι πολύ βολικά σε σπειρώματα που είναι τυφλά διότι δεν δημιουργούνται γρέζια.

Όποιος χρησιμοποιήσει form taps να γνωρίζει οτι θα χρειαστεί ειδικά τρυπάνια (για την αρχική τρύπα) με συγκεκριμένη ειδική διάσταση για το κάθε σπείρωμα που θέλει να φτιάξει. Επίσης καλό είναι να χρησιμοποιήσουμε το σωστό λιπαντικό για αυτη την εφαρμογή, υπάρχουν ειδικά λιπαντικά για την δημιουργία σπειρωμάτων. Χωρίς λιπαντικό είναι πολύ επίφοβο να σπάσει το εργαλείο καθότι οι δυνάμεις είναι πολύ μεγαλύτερες σε σχέση με τα απλά κολαούζα και οι τριβές που δημιουργούνται είναι πολύ μεγαλύτερες.

Τα κατά είναι το κόστος τους, ο περιορισμός στα μεγέθη, απαιτείται ειδικό τρυπάνι συγκεκριμένης διαμέτρου που δεν είναι ευρέως διαθέσιμο στο εμπόριο και δεν μπορούν να εφαρμοστούν σε σκληρά μέταλλα.


info's & videos
https://www.thefabricator.com/article/p ... to-success
https://www.natool.com/blog/2016/07/cut ... rming-taps
http://balax.com/sites/default/files/Th ... utting.pdf

https://www.youtube.com/watch?v=sBihPzpfijA

https://www.youtube.com/watch?v=Y0R161ybHYE

Εικόνα

Εδώ βλέπουμε σε μοριακό επίπεδο πως το μέταλλο έχει διαμορφωθεί χρησιμοποιόντας forming taps με την συμπίεση των μορίων (φωτό δεξιά) και στην αριστερή είναι με κοπή.

Εικόνα
Εικόνα

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 37 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr