Ημερομηνία Τετ Αύγ 23, 2017 14:03

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 17 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Keihin PJ carb idle fix.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 08, 2017 12:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2162
Έπειτα απο μια ακόμα σύντομη δοκιμή, το μοτέρ δουλεύει καλά και επιτέλους κρατάει ρελαντί. Το ζιγκλέρωμα χρειάστηκε 42αρι με ~2 στροφές την βίδα αέρα, αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι οτι πλέον η βίδα του αέρα ανταποκρίνεται στις ρυθμίσεις. Επίσης κάτι ασυνήθιστο που συμβαίνει όταν είναι κρύος ο κινητήρας κρατάει λίγο ψηλά το ρελαντί, όσο ζεσταίνεται χαμηλώνουν οι στροφές απο μόνο του και έρχεται το ρελαντί σε φυσιολογικά επίπεδα π.χ. μετά τα 5-10λεπτά.

Πάντος ακόμα και έτσι φαίνεται να το "ζητάει" το 40άρι ζιγκλέρ, μελλοντικά θα το δοκιμάσω και αυτό, λογικά θα υπάρχει και βελτίωση στην κατανάλωση οπότε θα δείξει στην επόμενη πολύωρη βόλτα! Επίσης όσοι έχετε αυτο το συγκεκριμένο καρμπυρατέρ να αλλάξετε το slide σε 6άρι ή 7άρι cut away γιατί το 5άρι (μαμά) το κάνει πλούσιο στα χαμηλά ασχέτα το ζιγκλέρ του.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Keihin PJ carb idle fix.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 21, 2017 06:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2162
Τελικά μετά απο αρκετές δοκιμές ήρθα σε ενα συμπέρασμα, οτι δεν αξίζει να ασχοληθεί κανείς με αυτό το καρμπυρατέρ.

Ναι μεν διορθώθηκε το πρόβλημα με το ρελαντί κλπ όμως δυστυχώς δεν μπορεί να πάρει μπροστά εύκολα όταν είναι πολύ καιρό σε ακινησία η μοτό. Δηλαδή όταν έχει εξαερωθεί όλη η βενζίνη απο το καρμπυρατέρ και είναι αδειο, όπως επίσης εαν αλλάξεις ζιγκλέρ όπου και πάλι μένει άδειο. Φαίνεται οτι δυσκολεύεται να "τραβήξει" το αρχικό καύσιμο και για να πάρει μπροστά χρειάζεται πολλές μανιβελιές και να του κάνω αρκετές υπερχειλήσεις για να τραβήξει λίγο καύσιμο ώστε να πάρει μπροστα, το τσοκ δε... δεν ακούει.

Ενα άλλο κακό είναι οτι οταν πάρει μπροστά κρατάει ψηλά τις στροφές και σιγά σιγά μόλις αρχίσει να τραβάει σωστή ποσότητα καυσίμου μετά απο ενα λεπτό πέφτουν και λειτουργεί κανονικά. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι οτι αφού πάρει και δουλέψει, μετά ΟΤΙ και να γίνει δουλεύει κανονικά και παίρνει μπροστά κανονικά ακόμα και μετά απο τούμπα.

Ακούω γνώμες-προτάσεις (εκτός απο το να το πετάξω) PWK 36άρι ή 38 όπως αυτό που έχει? Σκεφτόμουν 36άρι για να είναι πιο ομαλό στην λειτουργία για εντούρο όπως φοράνε αρκετοί άλλοι κατασκευαστές εντούρο μοτο και επίσης να βελτιωθεί λίγο η κατανάλωση καυσίμου.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 17 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: komanop και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr