Ημερομηνία Δευτ Ιούλ 16, 2018 06:30

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 8 δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ρύθμιση ανάρτησης trial
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 29, 2016 17:54 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τετ Απρ 28, 2010 15:16
Δημοσ.: 295
Τοποθεσια: Χαλκίδα
Moto: Jotagas
Έχω μια ερώτηση : το πιρούνι του Jotagas δούλευε μια χαρά , μέχρι που το πήγα για service . Αλλάχτηκαν λάδια , τσιμούχες , ξύστρες και τα μεταλλικά βαρελάκια μέσα ( δεν ξέρω πως λέγονται ) . Παίρνοντας το μου φαίνεται αργό στις αντιδράσεις του , δηλαδή βυθίζεται πιο αργά και επαναφέρει πιο αργά . Επειδή στο trial το endo με μηδέν σχεδόν χιλιόμετρα είναι κάτι πολύ συνηθισμένο και δεν μου αρέσει - βολεύει ο νέος τρόπος λειτουργίας , προσπάθησα να το ρυθμίσω αυξάνοντας 1-2 κλικ και συμπίεση και επαναφορά και μετά άλλα 1- 2 κλικ - είναι μια ρύθμιση πάνω σε κάθε πιρούνι , έχοντας σαν standar ρυθμίσεις στη μέση των κλικ τους και τις 2 . Αυτή η αλλαγή είχε σαν αποτέλεσμα να μου φαίνεται κάπως καλύτερα ως αίσθηση , είναι όμως και πιο σκληρό με αποτέλεσμα μετά από πήδημα εμποδίου να κοπανάει κάπως μπροστά όταν πέφτει ο τροχός .
Να προσθέσω ότι το πιρούνι σε endo δεν χρησιμοποιεί όλη τη διαδρομή του ( μένει αχρησιμοποίητο το 1/4 ) ενώ πριν σχεδόν τερμάτιζε .
Ερώτηση λοιπόν : Από τις δεδομένες ως standar ρυθμίσεις , για να γίνουν πιο γρήγορες οι αντιδράσεις του πιρουνιού χωρίς όμως να σκληρύνει σαν συμπεριφορά , τι κάνουμε ? Ερώτηση 2η : Αυξάνουμε ή μειώνουμε πάντα ταυτόχρονα και τις 2 ρυθμίσεις ( συμπίεση- επαναφορά ) ή μπορούμε να πειραματιζόμαστε μόνο με τη μια και στην προκείμενη περίπτωση με ποια ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρύθμιση ανάρτησης trial
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 29, 2016 19:58 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Μαρ 31, 2013 09:30
Δημοσ.: 297
Τοποθεσια: Γλυφάδα, Βριλήσσια
Moto: ΒΕΤΑ 300rr, DT125
Ας πούμε οτι, το κανονικό ιξώδες του καινούργιου λαδιού είναι μεγαλύτερο, από το αλλοιωμένο του παλιού, οπότε περνάει και δυσκολότερα από τις βαλβίδες συμπίεσης και επαναφοράς.

«Ανοίγεις» τα κλικ, αριστερόστροφα, και στα 2 συστήματα, για να περνάει πιο εύκολα το λάδι, με αποτέλεσμα να βυθίζεται ευκολότερα, αλλά και να επαναφέρει γρηγορότερα.

Με ενδιαφέρον περιμένω την άποψη των ειδικών :think:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρύθμιση ανάρτησης trial
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 29, 2016 20:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Φεβ 06, 2014 22:54
Δημοσ.: 2906
σωστο το σκεπτικο σου Κωστα και ετσι ειναι, να σου πω αυτο μου ηρθε και εμενα στο μυαλο μου σε πρωτη φαση ;)

Σταθη δυστυχως επρεπε να γνωριζεις τι λαδι ειχες πριν και τι λαδι χρησιμοποιησε οποιος εκανε σερβις το πιρουνι, εαν χρησιμοποιησε το ιδιο (με ιδιο ιξωδες) λογικα δεν θα ειχες τοση αποκλιση στην συμπεριφορα του. ενα αλλο θεμα ειναι εαν γνωριζεις εαν εκανε revalving η εαν εβαλε αποστατες για να προφορτησει τα ελατηρια?

οσον αφορα την πρωτη ερωτηση, στην ουσια θελεις πιο γρηγορη επαναφορα και πιο γρηγορη συμπιεση αρα ξεβιδωνεις τις βιδες οσα κλικ χρειαζεται για να εχεις το επιθυμητο αποτελεσμα. εαν φτασεις να ειναι τερμα οι βιδες ρυθμισης και να ειναι ακομα σφιχτο στην συμπεριφορα του τοτε πολυ απλα πρεπει να χρησιμοποιησεις λαδι με πιο χαμηλο ιξωδες.

απαντηση στην δευτερη ερωτηση, εδω εξαρταται η εμπειρια που εχει ο καθενας, ειναι ενας συνδιασμος πειραματισμος και εμπειρια. στην προκειμενη περιπτωση εφοσον ειναι και στις δυο λειτουργιες σφιχτο ξεβιδωνεις τις βιδες ρυθμισης ιδια κλικ μεχρι να ερθει εκει που θες η επαναφορα 'η η συμπιεση και μετα προχωρας στην επομενη μεχρι να το φερεις στην επιθυμητη λειτουργια.
*και παλι εαν φτασεις να ειναι τερμα ανοιχτες οι βιδες ρυθμισης και να ειναι ακομα σφιχτο στην συμπεριφορα του τοτε πολυ απλα πρεπει να χρησιμοποιησεις λαδι με πιο χαμηλο ιξωδες για να μπορεις να λειτουργεις την αναρτηση σου εκει που θελεις ωστε να εχεις και μεγαλυτερο ευρος ρυθμισεων.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρύθμιση ανάρτησης trial
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 29, 2016 21:01 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τετ Απρ 28, 2010 15:16
Δημοσ.: 295
Τοποθεσια: Χαλκίδα
Moto: Jotagas
Ευχαριστώ και τους δύο για τις απαντήσεις σας . Αύριο θα δοκιμάσω τις αριστερόστροφες ρυθμίσεις ( - δηλαδή και όχι + που πήγαινα εγώ , πως την είδα έτσι ! μάλλον έχει καιρό που έχω να ασχοληθώ με τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων μιας και τελευταία ήταν όλα εντάξει κατά τη δική μου πάντα άποψη ) και θα ενημερώσω ανάλογα .


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρύθμιση ανάρτησης trial
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 29, 2016 21:03 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τετ Απρ 28, 2010 15:16
Δημοσ.: 295
Τοποθεσια: Χαλκίδα
Moto: Jotagas
Α , ξέχασα Βύρωνα , έδωσα το manual του πιρουνιού στο μηχανικό , οπότε μιας και τον εμπιστεύομαι τα τελευταία χρόνια πιστεύω οτι έβαλε σωστό λάδι και ποσότητα .


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρύθμιση ανάρτησης trial
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 29, 2016 21:34 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 17776
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
η συμπίεση γίνεται πιο "σκληρή σε αίσθηση βιδώνοντας προς το + δηλαδή.
η επαναφορά γίνεται πιο αργή βιδώνοντας προς το + δηλαδή.

Αν έσφιξες και τις δύο συμπιέσεις τότε,
έκανες πιο "σκληρή" την συμπίεση και
πιο αργή την επαναφορά.

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρύθμιση ανάρτησης trial
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 30, 2016 17:00 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφη: Πέμ Νοέμ 01, 2012 16:34
Δημοσ.: 521
Τοποθεσια: PATRA
Moto: -jotagas 250 - africa650 xt 500
Γεια σου Σταθη . Υπαρχει λαθος στην αναρτηση. Ή το λαδι είναι 10ρη ( περνει 5αρη) ,ή εχει βαλει παραπανω ποσοτητα (160mm κενο από πανω πληρως βηθισμενο) , ή και τα δυο μαζι. Η περιγραφή σου με παει στην τριτη περίπτωση. Σου θυμιζω ότι εχει και προφορτιση ελατηριου στο δεξι καλαμι ( με την κόκκινη ταπα) . Επισης σου θυμίζω ότι στις αναρτησεις τριαλ χρησιμοποιείται ολη η διαδρομή τους , αρα το ότι δεν συμπιέζεται στο ''τερμα '' φωναζει ότι κατι είναι λαθος. Τα κλικ στις αναρτησεις αυτές δεν τα καταλαβαίνεις ευκολα όπως στα ενδουρο για παράδειγμα και θελει τρομερη αίσθηση για να καταλάβεις τι γινεται . Καλύτερα είναι βρεις το sag και να δοκιμάζεις τη σταθερότητα που εχεις όταν χύτρας ένα εμποδιο ή όταν προσγειώνεσαι.


Συνημμένα:
12227596_637048266434771_8832621007606590551_n.jpg
12227596_637048266434771_8832621007606590551_n.jpg [ 56.82 KiB | 2563 προβολές ]
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρύθμιση ανάρτησης trial
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 30, 2016 18:08 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τετ Απρ 28, 2010 15:16
Δημοσ.: 295
Τοποθεσια: Χαλκίδα
Moto: Jotagas
Ευτυχώς δεν είναι έτσι Λευτέρη . Όλα τα κλικ του κάθε πιρουνιού είναι 26 . Εγώ έχοντας τα σε 13 από τέρμα , όπως προανέφερα έκανα λάθος και έδωσα δεξιόστροφα + από 2 κλικ αρχικά και άλλα 2 στη συνέχεια ( 4 σύνολο ) .

Σήμερα , ξανά έβαλα τις ρυθμίσεις στη μέση , το δοκίμασα και έδωσα 2 κλικ αριστερόστροφα - και στις 2 ρυθμίσεις .

Το πιρούνι μαλάκωσε αμέσως ( τερματίζει σχεδόν , με πίεση μόνο με τα χέρια χωρίς να είσαι πάνω στη μοτο ) και η συμπεριφορά του έγινε πιο γρήγορη .

Εγώ πάντως πιστεύω ότι είναι αρκετά ευαίσθητα στις ρυθμίσεις τα πιρούνια trial και απλώς να συμπληρώσω κάνοντας και τη σχετική διαφήμιση ότι ο μηχανικός του Μιμίκου ΚΤΜ στη Χαλκίδα δε θα έκανε ποτέ λάθος σε τύπο και ποσότητα λαδιού :greetings-waveyellow:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 8 δημοσιεύσεις ] 

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr