Ημερομηνία Παρ Μάιος 25, 2018 22:37

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 53 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Απορίες αρχαρίων στο trial
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 08, 2014 13:52 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Παρ Μάιος 06, 2011 08:12
Δημοσ.: 1380
Τοποθεσια: Αθήνα
Εδώ ρωτάμε και οι πιο ειδικοί επί του θέματος απαντάνε! ;)

Για κάποιον που θέλει να ασχοληθεί με το trial στην Ελλάδα οι προφανείς επιλογές είναι οι παρακάτω:
BETA
GAS GAS
MONTESA

Για τη MONTESA έχω μια επιφύλαξη μιας και δεν ξέρω αν ο Σαρακάκης τα υποστηρίζει και πουλάει κανονικά ανταλλακτικά τους.

Στο θέμα του εξοπλισμού αν θέλουμε να είμαστε σύμφωνοι με το χώρο χρειαζόμαστε κράνος και μπότες trial. Φαντάζομαι όμως ότι για αρχή και μπότες enduro με άρθρωση μια χαρά θα κάνουν τη δουλειά τους. :think:

Το επόμενο είναι τι μηχανάκι, και μιλάω τόσο για κυβικά όσο και για 2T ή 4T;
Επειδή προσωπικά τα 4T δεν τα σκέφτομαι (εξαίρεση montesa cota 4rt :romance-hearteyes: ) πάμε σε 2Τ και η ερώτηση είναι 125, 250 ή 300;

Ποιος αρχάριος χρειάζεται 300 δίχρονα κυβικά για να κάνει trial :o ; Άρα 125 ή 250;
Φαντάζομαι ότι για να μάθεις τα βασικά δε χρειάζεσαι 250, αλλά μετά;
Το 125 θα σε μάθει σίγουρα καλύτερα, αλλά μήπως σε δυσκολεύει και περισσότερο;
:think:

_________________
ThePhysicist


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απορίες αρχαρίων στο trial
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 08, 2014 14:21 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Νοέμ 13, 2008 19:14
Δημοσ.: 9715
Τοποθεσια: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Moto: ΚΤΜ EXC250 SIX DAYS 17
Μπότες εντούρο δεν κάνουν (και ας έχουν άρθρωση)
250-300 έχουν δύναμη για να σε ανεβάσουν στα πολυ απότομα
Το 125 κάνει και για εσένα που είσαι καμπιουλα :-D όταν ομως βγάλεις φτερά θα το ψάξεις αλλιώς ;)

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απορίες αρχαρίων στο trial
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 08, 2014 15:26 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφη: Σάβ Νοέμ 01, 2008 16:43
Δημοσ.: 3556
Τοποθεσια: ColdWater
Moto: KTM EXC-F 250
jpap?

_________________
ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ.....


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απορίες αρχαρίων στο trial
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 08, 2014 16:12 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφη: Πέμ Νοέμ 01, 2012 16:34
Δημοσ.: 522
Τοποθεσια: PATRA
Moto: -jotagas 250 - africa650 xt 500
Το θεμα που ανεβασες είναι πολύ ωραιο και σημαντικο για καποιον που σκεφτεται να ασχοληθει.
Η προσωπικη μου αποψη στα ερωτήματα σου είναι τοσο μεσα από την δικη μου εμπειρια (όχι μεγαλη) οσο και από το τι προτινετε σε χωρες που κανουν πολύ trial (Aγγλια ισπανια βορια ιταλια).
Εγω όταν αγορασα το πρωτο μου trial ουτε που ειχα δει καποιο από κοντα, ετσι για εξοπλισμο χρησημοποιησα τις παλιες μου μποτες εντουρο και εκοψα από ένα παλιο κρανος εντουρο το κοματι του σαγονιού. Αυτό δεν ενδεικνυται αλλα εγω μπορεσα να παρω μια γευση από το ''γιατι jet κρανος και γιατι μποτες trial''. Δεν είναι τοσο απαραιτητα όταν δεν εχεις ξανακανεις trial γιατι πολύ απλα το trial δεν είναι εντουρο, είναι TRIAL. Και εξηγουμαι, όταν οδηγήσεις ένα θα καταλάβεις ότι μπορει ολες οι λειτουργιες του (γκαζι ,φρενα ,συμπλέκτης) να είναι ιδια με μιας μοτοσυκλέτας αλλα οι σχεσεις των ταχυτήτων και ο κινητηρας λειτουργουν τελειος διαφορετικα, οπως επισης και οι αναρτησεις.

Με ένα τριαλ μπορεις να κανεις μοτοαλπινισμο ή ''στατικο'' ή και τα δυο ( καμια σχεση με το εντουρο), αναλογα τι σου αρεσει προσανατολίζεις τα κυβικα. Τα 125 δεν είναι λιγα και ας εισαι 140 κιλα, είναι δάσκαλος μεγαλος στο ''στατικο '' τριαλ αλλα θα κουραστεί στον μοτοαλπινισμο. Τωρα, αυτά που προσφερει ένα 300 σε σχεση με ένα 250 ή ενα280 θα μου επιτρεψεις να σου πω ότι πολύ λιγο θα το καταλάβεις στα πρωτα χρονια στο trial.

Οι προοπτικες με ένα τριαλ είναι παρα μα παααααρα πολες και χωρις ηλικιακο περιοριμο, παντα μαθενεις κατι νέο και παντα κανεις κατι ολο και καλυτερα. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΒΑΡΙΕΣΑΙ.

Ευχαρίστως να τα πουμε και από κοντα αν περασεις από Πατρα και να παρεις και μια γευση από το τι είναι και πως δουλευει ένα τριαλ, στην διαθεση σου
Λευτερης


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απορίες αρχαρίων στο trial
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 08, 2014 16:14 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Παρ Νοέμ 14, 2008 08:31
Δημοσ.: 2397
Τοποθεσια: Φυλή
Moto: ΥΖ 125 '94
Μπορεί να πεί δυο πραγματάκια κι ο itsikis σαν εντουράς (καλός)
που έκανε στροφή στο trial...

_________________
http://irakleia-ileias.blogspot.com/


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απορίες αρχαρίων στο trial
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 08, 2014 17:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Ιαν 26, 2009 20:27
Δημοσ.: 3901
Τοποθεσια: Αγρινιο
Moto: EXC 250
ευτηχως Δημητρακη (s16) που ξεκινησες την κουβεντα τωρα, με γλυτωσες απ το να σπαω πετρες.
Παντως το ρεμα αν το παρεις αναποδα ειναι μια χαρα για προπονησουλα το καλοκαιρι.

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απορίες αρχαρίων στο trial
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 08, 2014 18:30 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 14:24
Δημοσ.: 18092
Τοποθεσια: Ν.Smirni
Moto: BETA 250 RR
cirica έγραψε:
Το θεμα που ανεβασες είναι πολύ ωραιο και σημαντικο για καποιον που σκεφτεται να ασχοληθει.
Η προσωπικη μου αποψη στα ερωτήματα σου είναι τοσο μεσα από την δικη μου εμπειρια (όχι μεγαλη) οσο και από το τι προτινετε σε χωρες που κανουν πολύ trial (Aγγλια ισπανια βορια ιταλια).
Εγω όταν αγορασα το πρωτο μου trial ουτε που ειχα δει καποιο από κοντα, ετσι για εξοπλισμο χρησημοποιησα τις παλιες μου μποτες εντουρο και εκοψα από ένα παλιο κρανος εντουρο το κοματι του σαγονιού. Αυτό δεν ενδεικνυται αλλα εγω μπορεσα να παρω μια γευση από το ''γιατι jet κρανος και γιατι μποτες trial''. Δεν είναι τοσο απαραιτητα όταν δεν εχεις ξανακανεις trial γιατι πολύ απλα το trial δεν είναι εντουρο, είναι TRIAL. Και εξηγουμαι, όταν οδηγήσεις ένα θα καταλάβεις ότι μπορει ολες οι λειτουργιες του (γκαζι ,φρενα ,συμπλέκτης) να είναι ιδια με μιας μοτοσυκλέτας αλλα οι σχεσεις των ταχυτήτων και ο κινητηρας λειτουργουν τελειος διαφορετικα, οπως επισης και οι αναρτησεις.

Με ένα τριαλ μπορεις να κανεις μοτοαλπινισμο ή ''στατικο'' ή και τα δυο ( καμια σχεση με το εντουρο), αναλογα τι σου αρεσει προσανατολίζεις τα κυβικα. Τα 125 δεν είναι λιγα και ας εισαι 140 κιλα, είναι δάσκαλος μεγαλος στο ''στατικο '' τριαλ αλλα θα κουραστεί στον μοτοαλπινισμο. Τωρα, αυτά που προσφερει ένα 300 σε σχεση με ένα 250 ή ενα280 θα μου επιτρεψεις να σου πω ότι πολύ λιγο θα το καταλάβεις στα πρωτα χρονια στο trial.

Οι προοπτικες με ένα τριαλ είναι παρα μα παααααρα πολες και χωρις ηλικιακο περιοριμο, παντα μαθενεις κατι νέο και παντα κανεις κατι ολο και καλυτερα. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΒΑΡΙΕΣΑΙ.

Ευχαρίστως να τα πουμε και από κοντα αν περασεις από Πατρα και να παρεις και μια γευση από το τι είναι και πως δουλευει ένα τριαλ, στην διαθεση σου
Λευτερης


Λευτέρη έχεις πμ,
;)

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απορίες αρχαρίων στο trial
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 08, 2014 22:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Οκτ 29, 2008 12:31
Δημοσ.: 2664
Τοποθεσια: Athens
Moto: BETA REV3
up :lol:

_________________
Safety first...
Όταν τρως 2 γύρους "απ' όλα", επανέρχεσαι στην πραγματικότητα...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απορίες αρχαρίων στο trial
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 08, 2014 22:49 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Παρ Μάιος 06, 2011 08:12
Δημοσ.: 1380
Τοποθεσια: Αθήνα
katsanick έγραψε:
ευτηχως Δημητρακη (s16) που ξεκινησες την κουβεντα τωρα, με γλυτωσες απ το να σπαω πετρες.
Παντως το ρεμα αν το παρεις αναποδα ειναι μια χαρα για προπονησουλα το καλοκαιρι.

Νίκο άσε μην σπας πέτρες, θα πάρω trial! :mrgreen: :lol:

_________________
ThePhysicist


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απορίες αρχαρίων στο trial
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 09, 2014 00:27 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Παρ Μάιος 06, 2011 08:12
Δημοσ.: 1380
Τοποθεσια: Αθήνα
cirica έγραψε:
...

Λευτέρη θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου.
Οι πληροφορίες που έχω συλλέξει (από forum εξωτερικού) είναι σε πλήρη αρμονία με αυτά που λες.
Προσωπικά δεν βλέπω το trial σαν trial, αλλά σαν εργαλείο προπόνησης.
Άρα και το 125 για αυτά που θέλω, λογικά, με καλύπτει.
cirica έγραψε:
Ευχαρίστως να τα πουμε και από κοντα αν περασεις από Πατρα και να παρεις και μια γευση από το τι είναι και πως δουλευει ένα τριαλ, στην διαθεση σου

Σε ευχαριστώ για την πρόσκληση / πρόκληση. Σε κάποιο ταξίδι μου προς το Μεσολόγγι θα τα πούμε. ;)
Εσύ τι trial είχες/έχεις;
S16 έγραψε:
Για τη MONTESA έχω μια επιφύλαξη μιας και δεν ξέρω αν ο Σαρακάκης τα υποστηρίζει και πουλάει κανονικά ανταλλακτικά τους.

Για αυτό γνωρίζει κάποιος κάτι, ή πρέπει να το μάθω first hand? :think:

_________________
ThePhysicist


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απορίες αρχαρίων στο trial
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 09, 2014 08:59 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τρί Νοέμ 18, 2008 16:48
Δημοσ.: 226
Moto: μοτο
S16 έγραψε:
cirica έγραψε:
...

Λευτέρη θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου.
Οι πληροφορίες που έχω συλλέξει (από forum εξωτερικού) είναι σε πλήρη αρμονία με αυτά που λες.
Προσωπικά δεν βλέπω το trial σαν trial, αλλά σαν εργαλείο προπόνησης.
Άρα και το 125 για αυτά που θέλω, λογικά, με καλύπτει.
cirica έγραψε:
Ευχαρίστως να τα πουμε και από κοντα αν περασεις από Πατρα και να παρεις και μια γευση από το τι είναι και πως δουλευει ένα τριαλ, στην διαθεση σου

Σε ευχαριστώ για την πρόσκληση / πρόκληση. Σε κάποιο ταξίδι μου προς το Μεσολόγγι θα τα πούμε. ;)
Εσύ τι trial είχες/έχεις;
S16 έγραψε:
Για τη MONTESA έχω μια επιφύλαξη μιας και δεν ξέρω αν ο Σαρακάκης τα υποστηρίζει και πουλάει κανονικά ανταλλακτικά τους.

Για αυτό γνωρίζει κάποιος κάτι, ή πρέπει να το μάθω first hand? :think:


καλημέρα....

από εβδομάδα έλα από χαιδάρι μεριά να οδηγήσεις το 280 μου και να σχηματίσεις άποψη.....

και μετά αποφασίζεις...

γιατί ότι και να σου λέμε αν δεν το δοκιμάσεις δεν μπορείς να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα....και μια λανθασμένη επιλογή σε μια τόσο μικρή αγορά σίγουρα δεν είναι ότι καλύτερο....

φιλικά

Ισίδωρος


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απορίες αρχαρίων στο trial
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 09, 2014 17:19 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφη: Πέμ Νοέμ 01, 2012 16:34
Δημοσ.: 522
Τοποθεσια: PATRA
Moto: -jotagas 250 - africa650 xt 500
s16, ειχα gas gas 250, sherco 250, beta rev 250, τωρα εχω ενα beta evo290 και ελπιζω συντομα να παρω και ένα 125 (για την συζυγο και τα παιδια αλλα και για μενα)
Μαλλον δεν εγινα κατανοητος σε σχεση με το "το trial είναι trial δεν ειναι enduro'' και εξηγουμαι,
με το τριαλ ασφαλως και κανεις προπονηση , προπονηση για τα παντα, ακομα και για το αυτοκινητο, και δεν υπερβαλω.
Η ενασχοληση μου εγινε λογω ελειψης χρονου και από περιεργεια. Μετα από λιγο διαστημα η συμπεριφορα μου σε ότι καβαλαγα ειχε αλλαξει. Ένα θα πω, για το εντουρο, (δεν είμαι αγωνιζόμενος) αρχισα να ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ την οδηγηση και αισθανομουν πολύ πιο ασφαλης. Αυτά που εκανα όμως με το τριαλ δεν ειχαν σχεδόν καμια σχεση με αυτά που εκανα στο εντουρο. γι'αυτο και μονο γι'αυτο λεω ότι με το τριαλ κανεις τριαλ, το ότι θα βελτιωθείς σε όλα ......στο υπογραφω.
Στο εξωτερικο πολλοι στριταδες κανουν τριαλ και δεν κανουν μονοπατια κτλ αλλα μονο εμποδια και χωρις λασπουριά, είναι τυχαιο?
για να μην παρεξιγηθω, δεν πουλαω το τριαλ μου ώστε να το δοκιμασεις. Η προθεση μου είναι να αναπτυξω το τριαλ στην δυτικη Ελλαδα που είναι σχεδόν ανυπαρκτο ενώ γεωγραφικα είναι ο παραδεισος του τριαλ.

Για τον σαρακακη δεν ξερω αλλα , ναι, το καλυτερο είναι να κανεις ένα τηλεφωνο μιας και μπορει να ηταν αλλα τωρα να μην...

καλη ανταμοση ευχομαι


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απορίες αρχαρίων στο trial
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 11, 2014 00:22 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τετ Μάιος 09, 2012 21:25
Δημοσ.: 31
Moto: GASGAS JTR 250
S16 έγραψε:
Εδώ ρωτάμε και οι πιο ειδικοί επί του θέματος απαντάνε! ;)

Για κάποιον που θέλει να ασχοληθεί με το trial στην Ελλάδα οι προφανείς επιλογές είναι οι παρακάτω:
BETA
GAS GAS
MONTESA

Για τη MONTESA έχω μια επιφύλαξη μιας και δεν ξέρω αν ο Σαρακάκης τα υποστηρίζει και πουλάει κανονικά ανταλλακτικά τους.

Στο θέμα του εξοπλισμού αν θέλουμε να είμαστε σύμφωνοι με το χώρο χρειαζόμαστε κράνος και μπότες trial. Φαντάζομαι όμως ότι για αρχή και μπότες enduro με άρθρωση μια χαρά θα κάνουν τη δουλειά τους. :think:

Το επόμενο είναι τι μηχανάκι, και μιλάω τόσο για κυβικά όσο και για 2T ή 4T;
Επειδή προσωπικά τα 4T δεν τα σκέφτομαι (εξαίρεση montesa cota 4rt :romance-hearteyes: ) πάμε σε 2Τ και η ερώτηση είναι 125, 250 ή 300;

Ποιος αρχάριος χρειάζεται 300 δίχρονα κυβικά για να κάνει trial :o ; Άρα 125 ή 250;
Φαντάζομαι ότι για να μάθεις τα βασικά δε χρειάζεσαι 250, αλλά μετά;
Το 125 θα σε μάθει σίγουρα καλύτερα, αλλά μήπως σε δυσκολεύει και περισσότερο;
:think:


Δημήτρη καλησπέρα

Ας πάρουμε τα πράγματα απο την αρχή.

Ώσον αφορά στον εξοπλισμό χρειάζεσαι οπωσδήποτε κράνος Trial δηλαδή jet με μεγάλο γείσο.Jet γιατί απλά με full face δεν θα βλέπεις το εμπόδιο που είναι μπροστά σου και με μεγάλο γείσο για τους ίδιους λόγους που έχει και ένα εντούρο κράνος.Επίσης εάν χρησιμοποιήσεις εντούρο μπότες σύντομα θα ανακαλύψεις ότι η δυσκαμψία τους σε σχέση με τις μαλακές Trial δεν θα σε αφήνουν να οδηγήσεις.Και ούτε λόγος για λαμάκι μπροστά γιατί η πτώση είναι σίγουρη.
Τώρα για την επιλογή μοτοσυκλέτας
1/ Η montesa καλύπτεται απο τον Σαρακάκη αλλά τα περισσότερα ανταλλακτικά είναι κατόπιν παραγγελίας χωρίς αυτό να είναι πρόβλημα σχετικά με το χρόνο παράδοσης.
3/ Ο κυβισμός που θα επιλέξεις έχει να κάνει με τα κιλά σου αλλά και τη χρήση που επιδιώκεις.Δηλαδή ένα 125 δεν θα σε τρομάξει αλλά δεν έχει την ροπή για παρατεταμένες απότομες ανηφόρες χωρλις φόρα ούτε την άνεση για έναν μεγάλο μοτοαλπινισμό.Αντίθετα είναι μεγάλο σχολείο εάν προπονείσαι για αγώνες που όμως δεν υπάρχουν στην Ελλάδα αυτή τη στγμή.Γενικά είναι κυβισμός που χρησιμοποιείται στην κατηγορία Youth των πιτσιρικάδων στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Απο την άλλη ένα 250 θα σε βάλει στο πνεύμα με ασφάλεια και θα σε βολέψει εφόσον η σκέψη σου είναι να σε βοηθήσει στο εντούρο.
Και πραγματικά θα αλλάξει εντελώς η ψυχολογία με την οποία θα βλέπεις τα σκληρά κομμάτια μιας εντουροδιαδρομής.
Παρ' όλα αυτά εάν κάνεις το βήμα και αποκτήσεις μια Trial, αυτό που θα εισπράξεις οδηγώντας την θα είναι πολύ πιο δυνατό απο την αιτία για την οποία την απέκτησες.
Εννοείται ότι για τα πρώτα βήματα αλλά και προπόνηση είμαι στην διάθεση σου με χαρά.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απορίες αρχαρίων στο trial
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 11, 2014 19:54 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφη: Πέμ Νοέμ 01, 2012 16:34
Δημοσ.: 522
Τοποθεσια: PATRA
Moto: -jotagas 250 - africa650 xt 500
Παράθεση:
Παρ' όλα αυτά εάν κάνεις το βήμα και αποκτήσεις μια Trial, αυτό που θα εισπράξεις οδηγώντας την θα είναι πολύ πιο δυνατό απο την αιτία για την οποία την απέκτησες.


jpap είναι τοσο μα τοσο ωραια η διατυπωση σου και είναι η ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΗΘΕΙΑ που βιωσα και εγω
:bow-blue:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απορίες αρχαρίων στο trial
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 14, 2014 11:18 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Παρ Μάιος 06, 2011 08:12
Δημοσ.: 1380
Τοποθεσια: Αθήνα
itsikis έγραψε:
καλημέρα....

από εβδομάδα έλα από χαιδάρι μεριά να οδηγήσεις το 280 μου και να σχηματίσεις άποψη.....

και μετά αποφασίζεις...

γιατί ότι και να σου λέμε αν δεν το δοκιμάσεις δεν μπορείς να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα....και μια λανθασμένη επιλογή σε μια τόσο μικρή αγορά σίγουρα δεν είναι ότι καλύτερο....

φιλικά

Ισίδωρος

Ισίδωρε σε ευχαριστώ πολύ :handgestures-thumbup: ,

Σύντομα θα τα πούμε από κοντά! ;)

Δημήτρης

_________________
ThePhysicist


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 53 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr