Ημερομηνία Σάβ Ιούλ 21, 2018 05:49

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 5 δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Χαρακτηριστικά μίας μοτοσυκλέτας Trial
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 13, 2012 18:58 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τετ Μάιος 09, 2012 21:25
Δημοσ.: 31
Moto: GASGAS JTR 250
Χαρακτηριστικά μίας μοτοσυκλέτας Trial

Η ιδιαιτερότητα της χρήσης της κάνει εύκολα κατανοητά τα χαρακτηριστικά της.
Όταν πρωτοξεκίνησε αυτό το σπορ ένα Trial δεν διέφερε σε τίποτα από μία δρόμου μοτοσυκλέτα εκτός από το βαρύ βολάν και τον κινητήρα που έδινε έμφαση στην ροπή.
Συννημένο:
MV%20AUGUSTA.jpg
MV%20AUGUSTA.jpg [ 37.93 KiB | 6562 προβολές ]
Συννημένο:
Royal%20Enfield%20Trials.jpg
Royal%20Enfield%20Trials.jpg [ 72.18 KiB | 6559 προβολές ]


Με τα χρόνια εξελίχθηκαν στον τομέα του βάρους και των αναρτήσεων παράλληλα με τις απαιτήσεις των ειδικών διαδρομών που έπαψαν να είναι ανηφορικοί κακοτράχαλοι χωματόδρομοι και στο μενού προστέθηκαν πιο σοβαρά βράχια.
Συννημένο:
Ossa%20Cantilever.jpg
Ossa%20Cantilever.jpg [ 64.64 KiB | 6561 προβολές ]


Σοβαρή καινοτομία αποτέλεσε η είσοδος του μονοσόκ στην πίσω ανάρτηση την δεκαετία του ΄80 από την Yamaha η οποία άνοιξε το δρόμο στην αλλαγή του τρόπου οδήγησης.
Συννημένο:
Yamaha_ty350.jpg
Yamaha_ty350.jpg [ 24.63 KiB | 6557 προβολές ]


Από τότε μέχρι σήμερα έγιναν άλματα στην εξέλιξη των Trial παρασύροντας και το επίπεδο δυσκολίας των ειδικών στην κυριολεξία σε δυσθεώρητα ύψη.
Η πιο κάτω φωτογραφία ανήκει σε μοντέλο του πιο νέου εργοστασίου κατασκευής.
Συννημένο:
jtg.png
jtg.png [ 259.93 KiB | 6567 προβολές ]


Σήμερα λοιπόν μιλάμε για τεχνολογικά αριστουργήματα σε δύο τροχούς με τις δυνατότητες των μοτοσυκλετών παραγωγής να είναι τόσο μεγάλες που δύσκολα τις φθάνει ένας μέσος αναβάτης Trial.

Πιο συγκεκριμένα λοιπόν μπορείς να βρείς μοντέλα από 50 κυβικά έως και κάτι πάνω από 300.Οι περισσότεροι κινητήρες είναι δίχρονοι χωρίς να λείπουν οι τετράχρονοι όλοι με 5 ή 6 ταχύτητες. Τελευταία εμφανίστηκαν και ηλεκτρικοί με πιο οικολογικές ανησυχίες.
Οι πιο συνηθισμένες μοτοσυκλέτες είναι 250 έως 300 κυβικά με ισχύ από 14 έως 17 ίππους.
Στα χαρτιά φαίνονται λίγοι αλλά ο συνδυασμός της κορυφαίας ροπής, της πολύ κοντής σχέσης μετάδοσης (περίπου 70 Km τελική) και του μικρού βάρους (65 με 70 κιλά) είναι ικανά να σε πετάξουν κάτω σε απρόσεκτη σούζα με 4η ταχύτητα.
Όλοι οι κινητήρες είναι υγρόψυκτοι και συνδυάζονται απαραίτητα με βεντιλατέρ λόγω της αργής κίνησης.
Από την άλλη το μπροστινό σύστημα είναι συμβατικό πηρούνι με διάμετρο 38 έως 40 mm ενώ η πίσω ανάρτηση έχει μοχλικό.
Δισκόφρενα υπάρχουν και στους δύο τροχούς ενώ ο συμπλέκτης είναι απαραίτητα υδραυλικός.
Τα ντεπόζιτα είναι χωρητικότητας 2,5 έως 3 λίτρων αρκετά για να καλύψουν 4 ώρες αγώνα.
Κάποιες ιδιαιτερότητες στην κατασκευή τους είναι ότι η ποδιά κάτω από τον κινητήρα είναι ένα ισχυρό μέρος του σκελετού αλουμινένιο και φτιαγμένο να αντέχει τις πιο βίαιες επαφές με τα βράχια.
Παράλληλα το πίσω λάστιχο δεν έχει σαμπρέλα διότι οι χαμηλές πιέσεις που χρησιμοποιούνται στην οδήγηση (5-7 psi) θα μπορούσαν να ξεκολλήσουν την βαλβίδα στη φάση της απότομης επιτάχυνσης.
Τέλος ο λεβιές ταχυτήτων απέχει από τον μασπιέ τόσο ώστε να μην υπάρχει πιθανότητα στην περιστροφή της μπότας όσο πατάει στο μασπιέ να τον συναντήσει.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαρακτηριστικά μίας μοτοσυκλέτας Trial
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 14, 2012 09:09 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Νοέμ 13, 2008 19:14
Δημοσ.: 9782
Τοποθεσια: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Moto: ΚΤΜ EXC250 SIX DAYS 17
:handgestures-thumbup: πες μας και αλλα,κανα λυμενο τραιλ;;;να δουμε τα εσω του

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαρακτηριστικά μίας μοτοσυκλέτας Trial
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 14, 2012 22:20 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τετ Μάιος 09, 2012 21:25
Δημοσ.: 31
Moto: GASGAS JTR 250
JIMARAS έγραψε:
:handgestures-thumbup: πες μας και αλλα,κανα λυμενο τραιλ;;;να δουμε τα εσω του


Σχεδόν όλα τα έσω του είναι σε κοινή θέα.Για τους κινητήρες δεν θα δείς διαφορές σε σχέση με ένα κλασικό κινητήρα εκτός απο το μέγεθος.
Η βασική διαφορά βρίσκεται στην εξάτμιαη όπου στα δίχρονα απουσιάζει ο κλασικός θάλαμος διαστολής (φούσκα).


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαρακτηριστικά μίας μοτοσυκλέτας Trial
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 24, 2015 22:06 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τετ Απρ 28, 2010 15:16
Δημοσ.: 295
Τοποθεσια: Χαλκίδα
Moto: Jotagas
Ενδιαφέρον , με εύκολοανάγνωστα γραφικά .

http://salvemosagasgas.webnode.es/tu-mo ... oto-ideal/


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαρακτηριστικά μίας μοτοσυκλέτας Trial
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 24, 2015 22:10 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τετ Απρ 28, 2010 15:16
Δημοσ.: 295
Τοποθεσια: Χαλκίδα
Moto: Jotagas
Και για εντούρο

http://salvemosagasgas.webnode.es/enduro-tu-moto-ideal/


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 5 δημοσιεύσεις ] 

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB

Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης και phpbb3.gr